آل هاشم :ارتش در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است
تاريخ : 31 / 1 / 1393برچسب:, | 1:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آل هاشمرئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری را داده و در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ارتش در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده و این پیشرفت را مرهون خون شهدا و وجود فرماندهی معظم کل قوا و هدایت‌های ایشان است، گفت: حماسه آفرینی‌های کارکنان ارتش در دوران انقلاب و دفاع‌مقدس ثابت کرد که ارتش شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت های رهبری است.

وی افزود: حماسه آفرینی‌های کارکنان ارتش در انقلاب و دفاع مقدس باعث شد تا امام (ره) در آخرین پیام خود قبل از ارتحال‌شان که در 29 فروردین 68 صادر فرمودند از ارتشیان به دلیل این حماسه بزرگ تجلیل کنند و در این راستا رهبر فرزانه انقلاب نیز ارتش را ارتش حزب‌الله و کلمه طیبه نامیدند و این افتخار و مدال بزرگی برای ارتشیان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری داده است، چرا که ارتش در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است و امروز با اتکا به توان داخلی به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته که نمونه‌های آن را هم در رژه ارتش و هم در رزمایش‌های مختلف مشاهده کردیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: