حجةالاسلام آل هاشم : جامعه ما اکنون نیاز به دفاع سیاسی و فرهنگی از سنگر اندیشه های دفاع مقدس دارد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اندیمشک:

 جامعه ما اکنون نیاز به دفاع سیاسی و فرهنگی از سنگر اندیشه های دفاع مقدس دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی عقاب نیوز از اندیمشک ، حجة الاسلام سید محمد علی آل هاشم رئیس  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در  مراسم افتتاح نمایشگاه راهیان نور زهراییان نزاجا در اندیمشک ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران و مردم شریف ایران با اشاره به دیدارهای چندروز اخیر مقام معظم رهبری که تأکید بر مسائل فرهنگی و اقتصادی و راهیان نور را داشته اند به چند نکته اشاره نمودند .

آل هاشم گفت : انقلاب ما انقلاب فرهنگی و متکی به مسائل فرهنگی است و مسئله فرهنگ به همه نهادها،سازمانها و مردم اشاره دارد لذا باید همگان در راستای این فرهنگ غنی گام برداشته و به سوی اسلامی شدن و مکتبی شدن جامعه حرکت نماییم.

وی گفت : حوزویان و دانشگاهیان باید در این قضیه از خود تلاش بیشتری نموده زیرا دشمنام فرهنگ مارا مورد هدف قرارداده اند. درست است که تهدید نظامی داریم اما هدف اصلی دشمن دگرگونی فرهنگی و تغییر فرهنگی ما به ویژه نسل جوان امروز ما است و بیشتر از تهدید نظامی بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مطرح است .

وشیوه های این جنگ نرم می توان به مدگرایی ، اختلاف افکنی بین قومیتها و مسئولین از طرق مختلف اشاره نمود که ترویج فرهنگ جهاد و شهادت میتواند سدی در برابر این هجمه های سنگین باشد ومباحث راهیان نور یکی از مهمترین شیوه های مقابله و ایستادگی در این سنگر فرهنگی است .

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان اشاره کرد ،جامعه ما اکنون نیاز به دفاع سیاسی و فرهنگی از سنگر اندیشه های دفاع مقدس دارد که دراین اندیشه ها گذشت  زمان تأثیری ندارد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: