اولین یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش برگزار شد
تاريخ : 8 / 12 / 1392برچسب:, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یادواره شهدا

اولین یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش با عنوان «براوج پرگشودگان» در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، اولین یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان براوج پرگشودگان صبح امروز با همکاری و مشارکت شهرداری تهران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد. 

در این برنامه امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس، حجت‌الاسلام آل‌هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، ایازی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام صبری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران، علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون، حسن بیادی و الهه راستگو عضو شورای شهر تهران حضور داشتند.

سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بود. 

در اولین یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش با حضور امیر برخور، آل‌هاشم، مرتضی طلایی و حسن بیادی از امیر برات‌پور لیدر پروازی عملیات h3 و تعدادی از خانواده‌های شهدای نیروی هوایی ارتش تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش پس از تقدیر از خانواده شهدای نیروی هوایی، گفت: غیرت، شرف و ادب سربازی و آموخته‌های 30 سال پروازم حکم می‌کند برای سخن از بزرگان اذن بگیرم.

وی با اجازه از خانواده شهدا اظهار داشت: صدای غرش هواپیماهای همسران شما که توسط کارکنان زحمتکش فنی در دوران دفاع مقدس به پرواز درآمد و بمب‌هایی بر سر دشمن ریختند، هنوز در گوش آنهاست. 

برخور ضمن تشکر و قدردانی از پیشکسوتان خود از جمله امیر بقایی، افزود: امیر بقایی دلاورمردی است که به تنهایی 20 هزار بمب را بر سر دشمن ریخت. 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از نقش‌آفرینی سیدجواد هاشمی و علی دهکردی در فیلم‌های دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد و فیلم سینمایی از کرخه تا راین با بازی علی دهکردی را اولین تحول در فیلم دفاع مقدس عنوان کرد. 

امیر برخور با اشاره به فداکاری شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر من و شما افتخار حضور در کشور جمهوری اسلامی ایران را داریم به خاطر خون شهدا و آزادگان و رزمندگان است. 

وی در خصوص برگزاری این برنامه افزود: باید از شهردار محترم تهران خلبان قالیباف، شورای شهر، برج میلاد و شهرداری منطقه 2 برای برگزاری این مراسم تشکر کنم که نشان دادند شهدا متعلق به کشور جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان سخنانش یاد و خاطره سیدالاسراء حسین لشکری را نیز گرامی داشت. 

پس از پایان سخنان امیر خلبان علیرضا برخور حامد زمانی به اجرای برنامه (آهنگ گزینه‌های روی میز و رسولان راز خورشید) پرداخت.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: