تعقیب و گریز مرگبار پلیس با سارق سوناتا/ تصادف با خودروها و عابر پیاده
تاريخ : 7 / 12 / 1392برچسب:, | 4:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ماموران برای متوقف کردن راننده سه تیر هوایی شلیک کردند که خودرو متوقف نشد. پس از آن با شلیک چند گلوله لاستیک جلو و عقب سوناتا مورد هدف ماموران قرار گرفت و پس از آن راننده تعادل خود را از دست داده و با چند خودروی عبوری عابر پیاده برخورد کرد.

سارق خودروی سوناتا که پس از فرار از دست ماموران با چند خودرو و عابر پیاده برخورد کرده بود پس از دقایقی تعقیب و گریز با شلیک پلیس قبل از انجام گروگانگیری، کشته شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفتگو با مهر در تشریح جزئیات تعقیب و گریز مرگبار ظهر امروز سارق خودرو در پایتخت گفت: ساعت 12 امروز گشت آشکار پلیس آگاهی  هنگام گشت زنی در محدوده میدان هلال احمر به یک دستگاه سوناتای قهوه ای رنگ مدل 2012 مشکوک می شود که در بررسیهای اولیه مشخص شده است خودرو روز گذشته از محله شهرزیبا سرقت شده است. بلافاصله پس از مشخص شدن سرقتی بودن خودرو ماموران به راننده دستور ایست می دهند اما او بدون توجه به این دستور اقدام به فرار می کند.

وی ادامه داد: ماموران برای متوقف کردن راننده سه تیر هوایی شلیک کردند که خودرو متوقف نشد. پس از آن با شلیک چند گلوله لاستیک جلو و عقب سوناتا مورد هدف ماموران قرار گرفت و پس از آن راننده تعادل خود را از دست داده و با چند خودروی عبوری عابر پیاده برخورد کرد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران راننده خودرو هنگام فرار تعدادی دسته چک و گوشی تلفن همراه را به بیرون از خودرو پرتاب کرد که پس از بررسی مشخص شد که آنها سرقتی هستند.

وی ادامه داد: سرانجام خودرو در میدان منیریه متوقف شد که راننده اقدام به فرار با پای پیاده کرد. این در حالی است که این سارق قصد داشت با ورود به یکی از خانه های منطقه صاحب خانه را گروگان بگیرد که مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفته و کشته شد.

محمدیان تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد راننده خودروی سوناتا فردی به نام امید 30 ساله است که 8 فقره سابقه زورگیری، سرقت به عنف، مواد مخدر و سرقت خودرو را دارد.

وی در پایان گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی با دستور بازپرس شعبه 2 دادسرای امور جنایی خودرو به پلیس آگاهی و جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: