خانم میلیاردر شورای شهر را بشناسیم + عکس
تاريخ : 30 / 11 / 1392برچسب:, | 12:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همسرم خیلی به ماشین علاقه دارد، هم بنز دارد و هم لکسوس و هم پرادو، البته خودم یک رنو فلوئنس قرمز دارم و ترجیح می دهم ماشین‌هایم هم مثل لباس‌هایم رنگ شاد داشته باشد.

خانم میلیاردر شورای شهر را بشناسیم + عکسبه گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  گروه سياسي مشرق - "او در شورای شهر، شاید از سرِ زندگی آرمانی و بدون دغدغهِ مالی، حضور دارد چون حقوق ماهانه شورای شهر حتی کفاف شیر خشک، لباس ها و اسباب بازی کودکانش را هم نمی‌دهد."

"این وصفی است که گزارشگر یک روزنامه تازه تأسیس اصلاح‌طلب از "فاطمه دانشور" از زنان اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم، نوشته است. شورایی که ازهمان ابتدای شروع به کارش، درباره انتخاب رئیس و شهردار تهران، دچار حاشیه‌های فراوان شد و شاید بتوانیم دومین شورای شهر پر حاشیه تهران بنامیمش.

دانشور خانه 500 متری در یکی از کوچه‌های دنج نیاوران دارد، خانه‌اي که خبرنگار اینگونه وصفش می‌كند: حیات را که با درخت‌های سر به فلک کشیده و انواع درختچه‌ها و گل‌های هرس شده پشت سر می‌گذاری، همه وسیله‌های زندگی و تزئینی رنگ‌های شاد و تند دارند، از یخچال گرفته تا کف پوش‌ها و دیوارهای اتاق کودکان!

خانم دانشور درباره فرزند دار شدن مي‌گويد: مسلما من اگر اینقدر پول نداشتم، برای داشتن چهار بچه برنامه‌ریزی نمی‌کردم! الان با شرایط نگه‌داری بچه‌ها و کار بسیار زیادم در مؤسسه خیریه‌ای که دارم و شرکتی که بیشترین درآمدم از آن است، وقتی به خانه بر می‌گردم، کمی اضطراب دارم.

دانشور با تأييد اينكه مشغله كاري اجازه رسيدگي و تربيت فرزندان را به اونمي‌دهد، مي‌گويد: مادر بودن براي اين چهارتا بچه در كنار كارهاي اتاق بازرگاني تهران و شوراي شهر خيلي سخت است، اما چون از اول برنامه‌ريزي كرده بودم كه فقط درشرايط تمكن مالي فرزندآوري كنم، با يك مقدار برنامه‌ريزي و گرفتن دو پرستار شبانه‌روزي،الان حس مي‌كنم زياد هم سختي ندارد!

دانشور با تكيه بر تمكن مالي و نفي بچه‌دار شدن در فقر از ترس تلف شدن نوزاد مي‌گويد: بچه داشتن واقعاً بيش از هرچيزي به پول خيلي زيادي نياز دارد، نوزاد دارو مي‌خواهد، شيرخشك مي‌خواهد، داروها الان خيلي گران شده‌اند و اگر نتواني يك كدام را هم تهيه كني، به بچه آسيب مي‌رسد و گاهي ممكن است از بين برود.

خبرنگار با ارائه آمار از مال و اموال دانشور و درباره جزئيات خانه مجلل و شلوغ آنها به چهار خدمه‌ ایشان اشاره مي‌كند كه امور خانه را در دست دارند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه می‌گوید: وقتي به خانه برمي‌گردم، كمي اضطراب دارم، چون به هرحال مردهاي ايراني هميشه غر مي‌زنند، باز هم هركاري بكني، يكجا بايد غر بزنند: چرا براي بچه‌ها وقت بيشتر نمي گذاري؟ چرا ديرتر آمدي؟ چرا به مسافرت كاري مي‌روي؟ ...
وي درباره علاقه خودش و همسرش به ماشين مي‌گويد: همسرم خیلی به ماشین علاقه دارد، هم بنز دارد و هم لکسوس و هم پرادو، البته خودم یک رنو فلورانس قرمز دارم و ترجیح می‌دهم ماشین‌هایم هم مثل لباس‌هایم رنگ شاد داشته باشد.

پیش از این خانم فاطمه دانشور عضو اصلاح طلب شورای شهر چهارم تهران، در گفتگویی درباره رای خانم الهه راستگو به شهردار شدن قالیباف، این گونه معرفی کرد: دروغ، نفاق و تهمت سه ویژگی راستگو است و حزب اسلامی کار باید وی را اخراج کند

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: