رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ارتش شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت رهبری است
تاريخ : 21 / 11 / 1392برچسب:, | 1:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوی اسلامی با اشاره به ایثارگری های کارکنان ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس، گفت: ارتش به درستی نشان داد که شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت رهبر معظم انقلاب است.

 

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید محمدعلی آل هاشم ˈ در جمع کارکنان و فرماندهان هوانیروز ارتش در استان کرمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، این مطلب را بیان کرد.

آل هاشم با بررسی عوامل شکل گیری نهضت اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره)، اظهارداشت: باید به ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی ایران که از آن به عنوان معجزه قرن 20 یاد می شود بیشتر پرداخته شود تا نسل جوان به خوبی با آن آشنا شود.

وی به نقش ارتش به عنوان عامل تسریع کننده در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: بجز فرماندهان معدود سر سپرده نظام پهلوی، بدنه ارتش بدنه بسیار سالمی بود که امام خمینی(ره) خوب آنها را شناخت و به همین دلیل بود که فرمودند ˈ ارتش باید بماندˈ.

آل هاشم با بیان این که امام خمینی (ره) شناخت خوبی نسبت به بدنه ارتش داشتند، گفت: به همین دلیل امام راحل با زمزمه هایی که خواستار انحلال ارتش بود مخالفت کردند و در مقابل این اعتماد، ارتش نیز در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که شایستگی اعتماد امام امت را داشت که ارتش را شجره طیبه و ارتش حزب الله نامیدند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایا و لوح سپاس از تعدادی خانواده های معظم شهدای هوانیروز ارتش در استان کرمان تقدیر شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: