استعفای یک عضو شورای شهر تهران
تاريخ : 12 / 11 / 1392برچسب:, | 2:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه امروز استعفای خود را به شورای شهر تهران اعلام می کند، درباره تغییرات در سازمان نیز گفت: فعلاً با همین مدیران در سازمان کار می کنم.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز، مسعود سلطانی فر در گفت و گو با فارس در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه اکثر معاونان و مدیران این سازمان کمتر از 6 ماه است که تغییر کرده اند، آیا تصمیم دارد تغییرات جدیدی داشته باشد، تصریح کرد: فعلاً با همین مدیران در سازمان کار می کنم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص زمان استعفای خود از عضویت در شورای شهر تهران نیز گفت:  امروز استعفای خود را به شورای شهر تهران اعلام می کنم تا در دستور کار قرار دهند.

 مسعود سلطانی فر دهم بهمن ماه جاری در پی استعفای محمدعلی نجفی با حکم رئیس جمهور به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد، وی عضو اصلاح طلب چهارمین دوره شورای شهر تهران است که با این انتصاب باید از عضویت در شورای شهر خداحافظی کند.

با استعفای سلطانی فر از عضویت در شورای شهر تهران، «علی صابری»، وکیل روشندلی که با کسب 109411 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شده بود جایگزین وی می شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: