آل هاشم: امر به معروف از مهم ترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی است
تاريخ : 10 / 11 / 1392برچسب:, | 4:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امر به معروف از مهم ترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی و از راهکارهای پیشگیری قبل از گناه است.

 

 

 

به گزارس پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در دومین همایش سراسری واحدهای امر به معروف و نهی از منکر نیروی هوایی ارتش افزود: مهم ترین علت آن که امر به معروف از راه های پیشگیری قبل از گناه به شمار می رود ، این است که سبب جلوگیری از لغزش ها یا به حداقل رساندن آن ها می شود.

وی با اشاره به روایات اسلامی در این باره، گفت: همیشه اصل بر پیشگیری است و باید پیشگیری کنیم تا کسی تخلف نکند. امر به معروف و نهی از منکر فریضه دینی است و همه انسان ها باید به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر ضرورت امر به معروف برای تمام انسان ها گفت: همه نیاز دارند تا خطاهایشان را به آنها متذکر شویم البته باید طوری رفتار کنیم که شخص متخلف خودش متوجه اشتباهش بشود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: امروز، همه ما باید در بحث تذکر لسانی به توصیه علما، بزرگان و رهبر معظم انقلاب نیز است، شرکت کنیم، زیرا رهبر انقلاب می فرمایند: ˈهمین امر به معروف و نهی از منکر لسانی است که جامعه را اصلاح می کندˈ.

وی اظهار داشت: امروز محیط های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی ایران سالم ترین مکان در میان مکان های زندگی نظامیان و تمام جامعه است که این اتفاق به لطف زحمات مسوولان آمران به معروف، عزیزان عقیدتی سیاسی و حمایت فرماندهان حاصل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به حماسه 19 بهمن و بیعت نیروی هوایی با امام گفت: حرکت نیروی هوایی ارتش در روز 19 بهمن در تسریع بخشیدن به تحقق انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و رژیم ظاغوت را از پیوستن نیروی هوایی به آنان نا امید کرد و به واقع کمر آنها را شکست.

 



وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هم با گذشت 25 سال از مدت رهبری شان، همچنان و مانند امام راحل، انقلاب را با قدرت و صلابت به جلو می برند و از خداوند متعال می خواهیم به امید باری تعالی صحیح و سالم به امام عصر (عج) تحویل دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نباید این مساله را از یاد برد که نیروی هوایی ارتش در بحث امر به معروف و نهی از منکر از نیروهای نمونه ارتش است که جا دارد به این دلیل از فرمانده این نیرو و دیگر دست اندرکاران گرامی تقدیر کنیم.

 

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: