عرضه سیم‌کارت با ظاهر و پیش‌شماره جدید/ اپراتور قدیمی در لباس نو
تاريخ : 5 / 11 / 1392برچسب:, | 12:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سیمکارت جدیدی با شعار «خطی نو در ارتباط» و با پیش شماره 902 عرضه شده؛ این محصول همان سیمکارت دائمی ۱۲۰ هزار تومانی یکی از اپراتورهای فعلی موبایل کشور است که با عنوانی جدید و با ۱۲ تا ۱۴ تومان تخفیف در هر دقیقه مکالمه عرضه می‌شود.

خبرگزاری فارس: عرضه سیم‌کارت با ظاهر و پیش‌شماره جدید/ اپراتور قدیمی در لباس نو

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مدتی است تبلیغاتی در مورد یک سیم‌کارت جدید در رسانه‌های جمعی منتشر می‌شود.

این سیم‌کارت با شعار «خطی نو در ارتباط» ورود خود را اطلاع‌رسانی و تبلیغ کرد و همزمان با آغاز عرضه، اعلام کرد که متعلق به یکی از اپراتورهای فعلی تلفن‌همراه کشور است.

سیم‌کارت جدید با پیش شماره 0902 و با همان قیمت سابق 120 هزار تومان عرضه شده و متقاضی می‌تواند حداکثر 10 و حداقل 7 رقم از شماره خود را انتخاب کند.

وعده خطی نو در ارتباط، یک سیم‌کارت دائمی با تمام ویژگی‌های سیم‌کارت‌ دائمی شرکت مادر خود است.

صورتحساب‌‌گیری، مرکز تماس اختصاصی، گسترده‌ترین شبکه رومینگ و روش‌های متنوع پرداخت صورت‌حساب، تمام ویژگی‌های مشترک این سیم‌کارت دائمی جدید با سیم‌کارت‌های دائمی فعلی اپراتور مربوطه است.

قابلیت ویژه سیم‌کارت‌ جدید تخفیف در مکالمات، پیامک و اینترنت است. برای مثال در حالی که قیمت پایه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور در تمام ساعت شبانه‌روز 499 ریال است، مکالمه با سیم‌کارت جدید از ساعت 21 تا 8 صبح هر دقیقه 14 تومان کمتر محاسبه می‌شود. همچنین هر دقیقه تماس با تلفن‌ثابت نیز  در تمام ساعات شبانه روز 12 تومان ارزان‌تر شده است.

البته از سوی دیگر هزینه پیامک لاتین در ساعت کاهش مصرف (21 تا 8 صبح) 12 تومان محاسبه می‌شد که با سیم‌کارت جدید در تمام شبانه روز 16 تومان محاسبه می‌شود.

شاید از نگاه اپراتور، تغییر پیش شماره و تخفیف مکالمه، انگیزه کافی برای ترغیب متقاضیان به خرید سیم‌کارت دائمی و راه‌حلی برای رونق‌بخشی به بازار سیم‌کارت‌های دائمی بوده است.

روش فروش سیم‌کارت با انتخاب شماره، از مدت‌ها پیش در فروش سیم‌کارت اعتباری این اپراتور به کار گرفته می‌شد و رفته رفته با اشباع بازار، فراخوان‌های جدید برای باز شدن رنج های جدید و شماره‌های جدید، از رونق و استقبال سابق افتاد.

در پیگیری خبرنگار فارس از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این سازمان اعلام کرد: «اپراتورها می‌توانند در چارچوب پروانه، خدمات و بسته‌های جدید تعریف کنند. این اپراتور در یک رنج شماره جدید، خدمت جدیدی را با قابلیت جدید ارائه کرده است که به دلیل اتمام رنج‌های قبلی این اپراتور، رنج جدید 90 با پیش شماره‌های 901 و 902 به آن تخصیص داده شده است».

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: