اقامه نماز بر پیکر مدافع حرم شهید بیضایی توسط آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تشییع پیکر شهید محمدرضا بیضایی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا بیضایی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) صبح امروز از میدان شهدا به سمت میدان ساعت با حضور مردم تبریز برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریز، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم اهل بیت را از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع کردند و پس از انجام مراسم عزاداری، انجام تشریفات نظامی و ادای احترام به شهید، پیکر مطهر وی برای خاکسپاری کنار همرزمان شهیدش وادی رحمت منتقل و به خاک سپرده شد.

آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز بر پیکر شهید بیضایی نماز اقامه کرد

در این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و خانواده‌های شهدا برگزار شد، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت با بغل کردن دختر دو ساله شهید بیضایی به نام کوثر در حالیکه به حاضران دست تکان می‌داد، روضه حضرت رقیه را خواند که موجب تاثر حاضران در جلسه شد و فریاد یا زینب و یا حسین سر دادند.

حاضران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهید محمدرضا بیضایی با سردادن شعارهای "مرگ بر وهابی"، "مرگ بر سلفی"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" به دشمنان اسلام هشدار دادند در صورت آسیب رساندن به حرم‌ حضرت زینب و رقیه( س) در سوریه و حرم اهل بیت در عراق حمام خون به راه خواهند انداخت.

مارش نظامی لشکر عاشورا نیز در این مراسم با انجام تشریفات نظامی و ادای احترام، این شهید را تا میدان ساعت بدرقه کرد.

همسر شهید محمدرضا بیضایی در این مراسم اعلام کرد که شهید بیضایی قبل از رفتن می‌دانست که به فیض شهادت نائل خواهد آمد از این رو از حاضران خواست اگر دینی بر گردن شهید دارند، اعلام کرده و حلال کنند.

مراسم شام غریبان شهید محمدرضا بیضایی امروز از ساعت 15.30 تا 17 در مسجد چهارده معصوم شهرک پرواز تبریز برگزار می‌شود.

شهید محمودرضا بیضائی که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی و وهابی، برای دفاع از این حرم‌های شریف به سوریه رفته بود، ظهر روز یکشنبه 29 دی مصادف با ولادت حضرت رسول (ص) به دست وهابیون تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وی در آذر ماه سال 1360 در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر تبریز دیده به جهان گشود و در شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) دعوت حق را لبیک گفت و به سفر آخرت عزیمت کرد.

از این شهید والامقام یک فرزند دختر دو ساله ساله به نام کوثر به یادگار مانده تا بتواند در آینده همچون زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) نازدانه سه ساله امام حسین (ع) در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های والای شهیدان اسلام گام بردارد و ادامه دهنده راه پدر باشد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: