حجت‌الاسلام آل‌هاشم: بیعت تاریخی ارتش با حضرت امام(ره) کمر طاغوت را شکست
تاريخ : 2 / 11 / 1392برچسب:, | 4:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت الاسلام آل هاشم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در ۱۹ بهمن با بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام(ره) در مدرسه رفاه، کمر طاغوت شکست.
 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  روایط عمومی ارتش،‌ حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سیزدهمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که امروز در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با محوریت بیعت تاریخی کارکنان آجا در 19 بهمن 57 با حضرت امام‌خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به پیوند ارتش با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مردم، خاطرنشان کرد: بدنه و رده‌های مختلف ارتش از آغاز نهضت مردمی حاضر نبود در مقابل مردم بایستد و در نهایت بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با ولی امر خود، ضربه بزرگی به شاه و حکومت پهلوی وارد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش در ادامه با بیان اینکه بدنه ارتش قبل از شروع انقلاب آماده پیوستن به امام و مردم بود، تأکید کرد: در یگان‌های مختلف ارتش، بسیاری از اعلامیه‌های امام(ره) به چاپ می‌رسید و در میان کارکنان به صورت مخفیانه توزیع می‌شد و برخی نیز در ارتباط با امام بودند و ارتشیان را از مسائل جاری و نظرات امام باخبر می‌کردند که شهید نامجوی از جمله این افراد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همه این تلاش‌ها در 19 بهمن با بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام(ره) در مدرسه رفاه متبلور شد و کمر طاغوت را شکست، خاطرنشان کرد: این حرکت بزرگ در سرعت بخشیدن به انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرد.

آل‌هاشم در پایان با اشاره به اظهارات برخی افراد در خصوص انحلال ارتش، گفت: امام‌خمینی(ره) در مقابل این توطئه ایستادند و تأکید کردند که ارتش باید بماند و این حمایت، نشان‌دهنده عمق شناخت ایشان از بدنه ارتش بود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: