5 نرم افزار ویژه که به مدیریت فایل در گوشی همراه کمک می کنند + دانلود
تاريخ : 1 / 11 / 1392برچسب:, | 5:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دریچه برای شما کاربران گرامی یک بسته تخصصی برای مدیریت کامل فایل ها و برنامه ها در گوشی و تبلت اندرویدی آماده کرده است، نرم افزار های موجود در گزارش بسیار حرفه ای و قدرتمند هستند.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  دریچه فناوری اطلاعات؛ یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که گوشی اندرویدی دارند، عدم مدیریت کاربردی بر روی برنامه و فایل های موجود در کارت حافظه جانبی یا داخلی تلفن همراه است. در این گزارش قصد معرفی تعدادی نرم افزار قدرتمند برای مدیریت فایل ها را داریم.
 
ES File Explorer File Manager
فایل منیجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، که نرم افزار ES File Explorer File Manager یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها و برنامه ها در تلفن همراه است. اصلی ترین ویژگی برنامه که سبب محبوبیت آن شده است، سرعت بالا در انجام امور درخواستی است. اما علاوه بر سرعت بالا در اجرا امور، برنامه از فایل های فشرده مانند: zip و rar به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های موجود در تلفن همراهتان را با استفاده از شبکه wifi بین سایر تلفن های همراه یا رایانه به اشتراک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از سرویس های ابری، امکان رمز گشایی فایل های فشرده، قابلیت ارتباط بی سیم بین دستگاه های دارای wifi و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت

ORDO Pro 
اگر دوست دارید یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت فایل ها و برنامه ها در گوشی اندرویدی خود داشته باشید، این برنامه ORDO Pro می تواند پیشنهادی مناسب باشد. این نرم افزار یک فایل منیجر ساده در عین حال زیبا و شیک است و می تواند خواسته های شما را به طور کامل برطرف سازد.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1 مگابایت

ASTRO File Manager
ASTRO File Manager بدون شک بهترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت فایل ها در گوشی اندرویدی است. این نرم افزار با دارا بودن 45 میلیون کاربر در سراسر جهان توانسته است، لقب محبوب ترین فایل منیجر را به خود اختصاص دهد. برنامه با مدیریت حرفه ای خود می تواند عکس ، فیلم ، نرم افزار و ... را دسته بندی و در اختیار شما قرار دهد. در ضمن برنامه قادر است با سرویس های ابری و مجازی چون: Google Drive و SkyDrive ارتباط برقرار کند. از ویژگی منحصر به فرد نسخه جدید نرم افزار ، می توان به امکان انتقال فایل با استفاده از میکرو usb بین دستگاه اندروید و رایانه اشاره کرد. دارا بودن گالری حرفه ای، امکان تهیه نسخه پشتیبان، پشتیبانی از فایل های فشرده، مدیریت ساده و آسان بر روی فایل ها و ... از دیگر ویژگی های نرم افزار هستند.
 
 
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

نسخه اندروید مورد نیاز بستگی به دستگاه دارد
حجم نرم افزار: 11.6 مگابایت

AndroZip
AndroZip یک فایل منیجر قدرتمند برای مدیریت بر فایل های موجود در گوشی است و می توانید تمامی کارهایی که با رایانه انجام می دهید را در این نرم افزار انجام دهید. کارهایی مانند: کپی، حذف، حرکت، جستجو و سازماندهی فایل ها(موسیقی، عکس ها و پوشه ها) . این نرم افزار کاربردی بیش از 4 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و توانسته است خواسته های اکثر کاربران را جلب کند. اصلی ترین ویژگی نرم افزار پشتیبانی از فایل های فشرده است که به خاطر همین ویژگی به عنوان نرم افزار چند کاره مطرح شده است برنامه از فرمت های ZIP، ZIP رمزگذاری شده، RAR، TAR، GZIP، BZIP2 و از فرمت های آرشیو 7ZIP، AndroZip پشتیبانی می کند.
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2 مگابایت

ZArchiver
اگر با گوشی اندرویدی خود از اینترنت فایل هایی را دانلود می کنید که با فرمت rar یا zip هستند حتما برای Extract کردن آنها مجبور هستید فایل ها را به رایانه منتقل کنید، اما دریچه به شما کاربران نرم افزار ZArchiver را معرفی می کند که با آن می توانید مستقیماً فایل های دانلود شده را در گوشی خود Extract کنید.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.5 مگابایت
 
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: