گرامیداشت جانشین فقید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد
تاريخ : 26 / 10 / 1392برچسب:, | 4:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مجلس ترحیم و مراسم گرامی‌داشت مرحوم علی‌محمد نیکبخت، جانشین فقید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مجلس ترحیم و مراسم گرامی‌داشت مرحوم حجت‌الاسلام علی‌محمد نیکبخت جانشین فقید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (پنجشنبه) با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، روحانیون و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در مسجد شهدای شهرک شهید سرلشگر فلاحی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و مداحی توسط یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، حجت الاسلام بحرینی طی سخنانی با بیان برخی از خصوصیات اخلاقی مرحوم حجت‌الاسلام نیکبخت، وی را انسانی ولایتمدار و عاشق خدمت دانست که در دل‌ها جای داشت.

وی در ادامه افزود: انسان‌ها در جوهر انسانیت خود با یکدیگر برابرند و تفاوت‌هایی در آن‌ها وجود دارد که برای ارتباط و شناخت بهتر یکدیگر است نه برای فخر فروشی. امتیاز انسان‌ها با انتخاب حاصل می‌شود و خوش به حال کسی که در انتخابش درست عمل کند.

بحرینی همچنین گفت: آنچه ارزش است، این‌‌ است که خود آن را انتخاب کرده و به دست آورده باشیم. برخی از این ارزش‌ها نظیرتقوا، علم و معرفت در قرآن کریم نیز به آنها اشاره و تاکید شده است و مرحوم حجت الاسلام نیکبخت به این دلیل عزت‌مند بود که این سه ویژگی را در خود داشت.

در پایان این مراسم، پیام تشکر حجت‌الاسلام آل‌هاشم،= نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از کلیه فرماندهان، مسئولان و روحانیون ارتش و دیگر نیروهای مسلح که در مراسم تشییع، ترحیم و خاکسپاری مرحوم حجت‌الاسلام نیکبخت شرکت کردند، قرائت شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: