پیکر جان باختگان حادثه فیلم معراجی ها تشییع شد
تاريخ : 20 / 10 / 1392برچسب:, | 10:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پیکر چهار نفر از حان باختگان حادثه انفجار در سر صحنه فیلمبرداری سریال معراجی ها امروز - جمعه - از مقابل بنیاد روایت فتح تشییع شد.

 
.سخنرانی حجت الله ایوبی معاون سینمایی وزارت ارشاد در مراسم تشییع پیکرهای جانباختگان حادثه سریال معراجی ها

جواد شریفی راد، مهدی مرادی، رضا فرجی و علی اکبررنجبر (مدیرشهرک دفاع مقدس)، جمشید اصفهانی فر (نگهبان شهرک دفاع مقدس) در روز چهارشنبه حین تلاش درصحنه فیلمبرداری فیلم معراجی ها و آماده کردن صحنه هایی از جنگ در پی حادثه انفجار خودروی حامل مواد منفجره جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در مراسم تشییع پیکر جان باختگان این حادثه جمع کثیری از هنرمندان و مقامات مسوول کشوری حضور داشتند.

حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، حسین فریدون نماینده ویژه رییس جمهوری، علی دارابی معاون سیما، مهدی فرجی رییس شبکه یک، محمدهادی ایازی معاون اجتماعی شهرداری تهران، حمید رضا مقدم فر معاون فرهنگی سپاه پاسداران به همراه جمعی از مدیران سینمایی از جمله حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری در این مراسم حضور داشتند.

ابراهیم حاتمی کیا، فرشته طائر پور، محمد مهدی عسکرپور، منوچهر شاه سواری، فرهاد توحیدی، جمال شورجه، امیر اثباتی، بهروز شعیبی، برزو ارجمند، علیرضا شجاع نوری، علیرضا رضا داد دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمدرضا شرف الدین، ضیا الدین دری، مهدی مسعود شاهی، کمال تبریزی و سید جمال ساداتیان از جمله برخی از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

پیکر رضا فرجی، علی اکبر رنجبر، محمد جواد شریفی راد و جمشید احسانی فر که در حادثه انفجار در شهرک سینمایی جان خود را از دست دادند بر دوش کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، مردم، هنرمندان و خانواده های داغدیده ها از جلوی بنیاد روایت فتح تا ابتدای خیابان سمیه تشییع شد.

پیکر مهدی مرادی نیز پنج شنبه شب برای خاکسپاری به خرم آباد منتقل شد. وی دستیار محمدرضا شریفی راد، مسوول جلوه های ویژه این سریال بود.

شهرک سینمایی دفاع مقدس در کیلومتر 35 بزرگراه تهران- قم واقع شده است و فیلم معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در این شهرک سینمایی درحال فیلمبرداری است.

داستان این مجموعه تلویزیونی از آنجا آغاز می شود که تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده قرار است در یکی از دانشگاه ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک یکی از اساتید به آشوب و جنجال در دانشگاه اقدام می کنند، به نحوی که آغاز قصه ای می شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...

تهیه کنندگی این اثر را سید محمود رضوی برعهده دارد.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: