افتادن تکه‌های بدن انسان از آسمان شهر جده!
تاريخ : 15 / 10 / 1392برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ساکنان شهر جده عربستان روز یکشنبه اعلام کردند شاهد افتادن تکه های بدن انسان از آسمان این شهر بوده اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پلیس نیز اعلام کرد این تکه ها احتمالا متعلق به فردی است که در محفظه چرخ هواپیمای عبوری پنهان شده بود.

نواف بن ناصر البوق سخنگوی پلیس جده گفت‌:«در ساعت دو و سی دقیقه صبح تماسی تلفنی را از فردی دریافت کردیم که در آن می گفت شاهد افتادن تکه های بدن انسان در یکی از چهار راه های منطقه مشرفه است.»

این مقام پلیس با اشاره به اینکه تحقیقات ادامه دارد گفت شواهد اولیه نشان می دهد این تکه ها از چرخ یک هواپیما رها شده است.

در برخی موارد در فرودگاه هایی که نظارت و کنترل کافی وجود ندارد، برخی افراد با هدف ورود به خاک یک کشور دیگر، خود را در محفظه ای که چرخ های هواپیما قرار دارد پنهان می کنند. بیشتر این افراد زمانی که هواپیما به ارتفاع بالا می رسد بر اثر سرمای هوا جان می بازند. ولی در برخی موارد نیز این افراد زنده می مانند.

در سال 2010 میلادی فردی در فرودگاه بیروت توانست بعد از ورود به باند پرواز فرودگاه، در محفظه چرخ هواپیمایی که عازم عربستان بود پنهان شود. این امر باعث شد رئیس بخش حفاظت این فرودگاه استعفا کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از جده، جسد این فرد را یکی از کارکنان بخش تعمیرات فرودگاه ریاض زمانی که سرگرم بازرسی از چرخ های هواپیما بود پیدا کرد.
 
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: