آغاز موج جدید
تاريخ : 14 / 10 / 1392برچسب:, | 11:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

از فردا سامانه بارشی فعالی وارد کشور شده و در این روز مناطق جنوب غرب، جنوب و غرب کشور را در بر گرفته و سبب بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 14 دی ماه 92" در اکثر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از فردا سامانه بارشی فعالی وارد کشور شده و در این روز مناطق جنوب غرب، جنوب و غرب و در روز دوشنبه علاوه بر نواحی فوق، مناطق مرکزی، با شدت کمتر در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج شرق کشور را در بر گرفته و سبب بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

براساس این گزارش، این سامانه بارشی روز سه شنبه در غالب مناطق کشور فعال بوده  و روز چهارشنبه از کشور خارج می شود و همچنین شدت بارش ها در روز دوشنبه در جنوب غرب و جنوب کشور است و خلیج فارس نیز دوشنبه مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري تا نيمه ابري، در پاره ای نقاط غبار صبحگاهي پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 6 درجه و در کمترین حالت به 1- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر3 درجه بالای صفر

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: