حجت‌الاسلام آل هاشم:تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران خلاف توافقنامه ژنو بود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت:

آمریکا در نشست ژنو تأکید کرد که تا 6 ماه آینده تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال نخواهد شد اما امروز می‌بینیم که از تحریم های جدید سخن می گوید.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازسرویس سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری که در پایگاه هوایی شهید لشگری برگزار شد، گفت: همانطور که نیروی هوایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جزو اولین گروه هایی بود که با امام (ره) بیعت کرده و موجب تسریع پیروزی انقلاب شد، در مباحث قرآنی و فرهنگی نیز پیشتاز است.

وی در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین صبری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار شد، گفت: معاونت جهاد خودکفایی نیروی هوایی، اولین معاونتی است که در سایر تدابیر مقام معظم رهبری در ارتش تشکیل شد و می توان گفت در بحث خودکفایی، نهاجا جزو اولین هاست.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم قرآن در دلها نفوذ پیدا کند و در جامعه حاکم شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه، گفت: جوانان حزب الله با تبعیت از قرآن در مقابل هیمنه 60 ساله رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد و این حکومت جعلی را به زانو در آورد.

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی از قرآن فاصله بگیرد، قطعاً از راه راست فاصله گرفته و در دام دروغ گرفتار می شود همانند آمریکا که در نشست ژنو تأکید کرد تا 6 ماه آینده تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال نخواهد شد ولی امروز می بینیم که از تحریم های جدید سخن می گوید.

به گزارش فارس، در ابتدای این مراسم معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گزارشی از روند برگزاری این مسابقات ارائه کرد و در پایان نیز به برگزیدگان این دوره از رقابتها هدایایی اهدا شد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: