آغاز طرح زمستانی پلیس از فردا
تاريخ : 19 / 9 / 1392برچسب:, | 8:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس پلیس راهور گفت: طرح زمستانی از فردا در 27 استان کشور آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سردار اسکندر مومنی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: طرح زمستانی از فردا 0 چهارشنبه ) با همکاری هلال احمر، اورژانس، سازمان راهداری، آتش نشانی و امداد خودروها آغاز می شود. این طرح تا نیمه دوم اسفند ماه در 27 استان کشور اجرا می شود. خوشبختانه پلیس و سایر دستگاهها ظرفیت هایشان را برای این طرح افزایش داده اند.

وی ادامه داد: رعایت قانون خط قرمز پلیس در طرح زمستانی است ضمن اینکه خودروها باید تجهیزات ایمنی و زمستانی را به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پس از بازنگری در قانون راهنمایی و رانندگی و اصلاحات لازم 30 تا 40 درصد کاهش یافت، گفت: مجلس در گام دوم طرح مدیریت و کاهش سوانح و تلفات رانندگی را در دستور کار قرار داده است که با تصویب و اجرایی شدن آن تلفات جاده ای تا پایان برنامه پنجم توسعه 30 تا 40 درصد دیگر کاهش پیدا می کند. خوشبختانه قانون جدید روزآمد بوده و بازدارندگی لازم را دارد البته باد خلاء های آن نیز رفع شود به همین منظور یک فوریت طرح مدیریت سوانح و حوادث ترافیکی در مجلس به تصویب رسیده است.

تهران تبدیل به پارکینگ ماشین شده است

در ادامه امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدید و تشکر از پلیس به دلیل اقداماتش در حوزه کاهش تلفات، کنترل ترافیک و اطلاع رسانی اظهار داشت: امروز تهران به یک پارکینگ ماشین تبدیل شده است اما خوشبختانه پلیس با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و سیستم های کنترلی توانسته است ترافیک را مدیریتی کند امروز هیچ تخلفی از چشم پلیس دور نمی ماند و خوشبختانه سطح تصادفات و تلفات نیز کاهش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نقش اثرگذاری در افزایش ایمنی و کاهش تلفات دارد و اگر طرح و لایحه ای در مورد کاهش تلفات به مجلس بیاید در کمیسیون اولویت اول ما می شود و سعی می کنیم از این طرح در صحن علنی حمایت کنیم. اخیراً نیز در همکاری که با مرکز پژوهشها داشتیم طرح کاهش سوانح و حوادث ترافیکی را مطرح کرده ایم که به زودی نهایی و تصویب می شود.

رئیس کمیسیون شوراها در خصوص بودجه نیروی انتظامی گفت: این نیرو حافظ جان، مال و ناموس مردم است و به همین دلیل برای اقدامات خلاقانه هر چه قدر بودجه نیاز داشته باشد سعی می کنیم آن را تصویب کنیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: