پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی ما حاصل ایستادگی ملت و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در این برهه از زمان است.

  

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر کوی‌های سازمانی ارتش در استان کرمان طی سخنانی، امر به معروف و نهى از منکر را از ضروریات ایمان و رستگارى در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: به همان اندازه که این فریضه باعث رستگاری انسان می‌شود، دست کشیدن از نهى از منکر و بى‏اعتنایى به رواج منکرات نیز جامعه را به سمت تباهى سوق می دهد.

نماینده ولی فقیه در ارتش اجرای صحیح و منطقی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را لازمه حیات، بقا و سلامت جامعه عنوان و تصریح کرد: در این باره لازم است که مسئولین و تصمیم‏گیران، به مباحث مطرح شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) در خصوص تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمنان حداکثر توجه را داشته باشند و با شناسایی نواقص و کمبودها در سطح جامعه، تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی در ادامه به شیوه‌های گوناگون امربه معروف و نهی از منکر اشاره و درباره دوام و اثرگذاری هر چه بهتر این فریضه خاطرنشان کرد: باید آمران به معروف و ناهیان از منکر طوری رفتار کنند که مردم، اعمال آنان را گویاتر از سخنانشان ببینند تا در نهایت آنان را درکنار خود حس کنند نه در مقابل خود.

مقابله با انواع تهاجم فرهنگی دشمن با استفاده از فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از مباحثی بود که  حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به آن اشاره و در این باره گفت: درست است که ما جنگ فیزیکی نداریم اما امروز درگیر جنگ دیگری به نام تهاجم فرهنگی هستیم که در آن دشمن با تمام توان خود به میدان آمده، چراکه می داند جنگ فیزیکی با ایران اسلامی برایشان بسیار پرهزینه خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مقابله با توطئه‌های دشمنان در زمینه‌های گوناگون فرهنگی و سیاسی را از اولویت‌های این سازمان برشمرد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سطح آجا به وی‍ژه برای خانواده های آنان برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی و همچنین طرح بصیرت را با جدیت دنبال می‌کند و امروز به لطف خدا شاهد به ثمر رسیدن این اقدامات در سطوح گوناگون آجا هستیم.

وی در پایان با اشاره به توافق صورت گرفته میان کشورمان و 1+5 اظهار داشت: به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی ما حاصل ایستادگی ملت و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در این برهه از زمان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه حضور خود در استان کرمان ضمن بازدید از مراکز فرهنگی، مساجد و حسینیه های منازل سازمانی آجا، در جمع کارکنان وظیفه مرکز آموزش 05 و قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کرمان نیز حضور یافت و در خصوص مسائل گوناگون فرهنگی و سیاسی با آنان به بحث و گفت و گو پرداخت.

همچنین در پایان این مراسم که با حضور و سخنرانی آیت الله جعفری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان و حجت الاسلام والمسلمین فراتی، معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح در استان برگزار شد، از جمعی از آمران به معروف و ناهیان از منکر و جوانان فعال این حوزه در کوی های سازمانی آجا تقدیر بعمل آمد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: