یادواره شهید احمد کشوری در بروجرد برگزار شد
تاريخ : 14 / 9 / 1392برچسب:, | 6:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یادواره شهید احمد کشوری در بروجرد برگزار شد
 
 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: یادواره شهید احمد کشوری با حضور فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد و فرزند شهید احمد کشوری در بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیر میر فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد ظهر پنجشنبه در یادواره شهید احمد کشوری با  گرامیداشت یاد و خاطره 49 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهید احمد کشوری در دوران خفقان رژیم ستمشاهی در مقابل باطل ایستادگی کرد و تمام بحرانهای آن زمان را با دلیری پشت سر گذاشت.

وی تصریح کرد: شهید کشوری در دوران جنگ نیز وارد جبهه های حق علیه باطل شد و با رشادت هرچه تمامتر از جان خود گذشت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ میر ادامه داد: اگر امروز ملت ایران در آسایش و امنیت به سر می برند و در کشور اسلامی ایران با آسودگی کامل زندگی می کنند به خاطر جانفشانیهای شهیدان دوران دفاع مقدس و بعد از آن است.

وی تصریح کرد: امروز موفقیتهای ملت ایران در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی،هسته ای و...مرهون رشادتها و ایثارگریهای شهیدان والا مقام همچون شهید احمد کشوری است.

در ادامه این مراسم یکی از همرزمان شهید کشوری نیز اظهار داشت: علاوه بر تمام موفقیتهایی که امروز ملت ایران به دست آورده حق استفاده از انرژی هسته ای برای کشور خود پیروزی مضاعف تلقی می شود.

سردار حسن احمدی افزود: حق استفاده از انرژی هسته ای در بین کشورهای توسعه یافته دنیا نیر مرهون رشادتها و دلیرمردیهای شهیدان دوران دفاع مقدس و جوانان این مرز و بوم است.

وی بیان داشت: به طور قطع موفقیت جوانان کشور در تمام عرصه ها ادامه راه شهیدانی چون شهدای هسته ای و شهیدان دوران دفاع مقدس بوده و امید است بتوانیم در راستای تحقق اهداف و آرمانهای شهداء گام برداریم.

همچنین در پایان این مراسم علی کشوری فرزند شهید احمد کشوری با گرامیداشت 15 آذر سالروز شهادت خلبان احمد کشوری افزود: شهید کشوری یک از شهدای بزرگ جنگ تحمیلی است که همواره یاد و خاطرش در اذهان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به خصایص اخلاقی شهید کشوری تصریح کرد: ایشان یکی از مبارزان خالص بود که هم در اوایل انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس برای آزادی کشورش از زیر سیطره ظلم و ستم جنگید و مظلومانه به شهادت رسید.

فرزند شهید احمد کشوری برگزاری اینگونه یادواره ها را نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء دانست و از برگزارکنندگان آن تقدیر کرد.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به علی کشوری فرزند خلبان شهید احمد کشوری اهداء شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: