محدودیت های ترافیکی شمال شرق تهران
تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 6:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار از اعمال محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین خبر داد و گفت: این طرح در 7 معبر بزرگراهی منطقه اعمال خواهد شد.

 به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سيد محمد مهدي ميرزايي، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 4، با بيان اين مطلب افزود: با توجه به وقوع تصادفات مكرر وسايل نقليه سنگين در سطح معابر منطقه علي الخصوص معابر شمالي-جنوبي كه داراي شيب تندي مي باشند، در اين معابر محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي گردد.

وی افزود: براي پيشگيري از وقوع حوادث مشابه، با هماهنگي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران و پلیس راهور، اقدام به تهيه و نصب تابلو هاي محدوديت ورود كاميون و تريلر با قيد ساعت تردد در سطح 7 معبر و بزرگراه شریانی منطقه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار افزود: از معابر و بزرگراه هاي داراي محدوديت ترافيكي فوق الذكر مي توان به بزرگراه شهيد زين الدين، بزرگراه شهيد صياد شيرازي، بزرگراه امام علي (ع)، بزرگراه شهيد باقري، بزرگراه رسالت، خيابان هنگام و خيابان استخر اشاره كرد كه با هماهنگي هاي به عمل آمده با پليس محترم راهور، كاميونها و تريلر هاي متخلف اعمال قانون مي گردند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: