حجت‌الاسلام آل‌هاشم: تحقق بسیج ۲۰ میلیونی تضمین‌کننده حراست از آرمان‌های انقلاب است

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش گفت: تحقق ارتش ۲۰ میلیونی که امروز شاهد آن هستیم تضمین‌کننده منافع و مصالح ملی و نیرویی عظیم به منظور حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری فارس: تحقق بسیج ۲۰ میلیونی تضمین‌کننده حراست از آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دوازدهمین جلسه هم اندیشی سلسله عملیات های دوران دفاع مقدس «ویژه عملیات مروارید» که صبح امروز در سالن غدیر این سازمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای عملیات مروارید اظهار داشت: عملیات مروارید برگی درخشان در تاریخ جنگ است که در آن رزمندگان و دلاورمردان نیروی دریایی با همراهی تیز پروازان نیروی هوایی ارتش، نیروی دریایی دشمن را تا پایان جنگ از صحنه نبرد خارج و اقتدار دریایی خود را به جهانیان ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش، پیشکسوتان دفاع مقدس را تاریخ گویای آن دوران دانست و افزود: ما برخود فرض می دانیم که خاطرات و ناگفته های این عزیزان را در قالب های گوناگون به نسل جوان منتقل کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به تحقق آرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) مبنی برتشکیل ارتش 20 میلیونی اشاره و خاطرنشان کرد: بی شک تحقق این هدف که نشأت گرفته از آرمان های انقلابی و والای آن پیر سفرکرده است، موجبات اقتدار و عزت بیش از پیش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد آورد.

آل هاشم تصریح کرد: امروز این شجره طیبه با داشتن 20میلیون جوان پرشور و انقلابی در تمام عرصه ها به خصوص علم و فناوری حضوری چشمگیر دارد و با فتح قله های دانش موجبات افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگوی اسلامی- مردمی در جهان فراهم ساخته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درادامه ضمن تبریک این رخداد ارزشمند به رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ملت سرافراز ایران اسلامی به خصوص بسیجیان قهرمان تأکید و تصریح کرد: بسیج به تعریف ما نیاز ندارد ولی جامعه ما به حضور بسیج و فرهنگ بسیجی نیازمند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن چنین پشتوانه عظیم انسانی مومن و متعهد هرگز از منافع و مصالح ملی خود عقب نشینی نخواهد کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: