موبایل خود را به مودم وایرلس تبدیل کنید
تاريخ : 20 / 8 / 1392برچسب:, | 8:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

استفاده از وایمکس فرصت مناسبی برای اتصال به اینترنت محسوب می‌شود اما متاسفانه این سیستم در حین حرکت با اختلالات فراوانی روبروست؛ حال تصور کنید از اپراتور تلفن همراه مورد نظرتان بسته‌ی اینترنتی با سرعت بالا دریافت کرده‌اید و می‌خواهید در حین حرکت نیز اینترنت پرسرعت داشته باشید اما چگونه؟

به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برای این که در حین حرکت اینترنت را برروی تبلت و یا موبایلتان تجربه کنید تنها کافی است یک گوشی هوشمند داشته باشید؛ مراحل زیر گوشی شما را به یک مودم وایرلس تبدیل خواهد کرد. البته به یاد داشته باشید که باید گوشیتان به شبکه‌ای اینترنت متصل باشد.

*سیستم عامل اندروید

به منوی گوشی خود مراجعه کرده و گزینه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید. حال در منوی تنظیمات گزینه بیشتر بیشتر یا (move) را انتخاب کنید. در منوی باز شده گزینه اتصال و نقاط قابل حمل یا (Tethering and portable hotspot) را انتخاب کنید.

بعد از این مرحله باید گزینه نقطه wi-fi قابل حمل را فعال کرده و در قسمت تنظیمات، نام شبکه مورد نظر خود و کلمه عبور را وارد کرده و در آخر تنظیمات را ذخیره کنید.

*سیستم عامل iOS

برای فعال کردن این گزینه در گوشی‌های اپل ابتدا به منوی تنظیمات مراجعه کرده و سپس به منوی Personal Hotspot مراجعه کنید.

بعد از انجام این فرآیند باید گزینه‌ی wi-fi را لمس کنید؛ حال دستگاه آیفون شما تبدیل یک مودم وایرلس شده است.

بهتر است توجه داشته باشید که می‌توان این گزینه را هم در حالت بی‌سیم و هم در حالت vsb و Bluetooth منتقل کرد. در دستگاه‌های آیفون کلمه عبور به صورت پیش فرض به کاربران ارائه می‌شود.

*ویندوز فون

برای فعال کردن این گزینه در گوشی‌هایی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز بعد از مرحله به منوی تنظیمات internet sharing را لمس کنید.

بعد از انجام این عملیات وضعیت sharing دستگاه خود را برروی حالت "on" قرار دهید نام و کلمه عبور دلخواهتان را وارد کرده و سپس گزینه "setup" را لمس کنید.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: