جريمه و قطع آب در انتظار مشترکان پرمصرف
تاريخ : 18 / 8 / 1392برچسب:جریمه,قطع آب,مشترکان,پرمصرف,عقاب نیوز, | 6:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر تهران :

جریمه و قطعی آب در انتظار مشترکانی که بدون توجه به اخطارها همچنان مصرف کننده بی رویه آب هستند .
قائم مقام وزیر نیرو در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره چگونگی برخورد با مشترکان پرمصرف گفت: برنامه وزارت نیرو در مرحله نخست اطلاع رسانی و ارشادی است اما چنانچه مشترکان پرمصرف به اخطارها توجه نکنند ، جریمه و قطع آب در انتظار آنان خواهد بود .
آقای ستار محمودی با بیان اینکه نزولات جوی به نسبت فصل تاخیر دارد و نسبت به پارسال هم کمتر شده است افزود : بارندگی ها نسبت به میانگین سالها 17 درصد و روان آبها نیز 40 درصد کمتر است .
وی گفت:‌ کمبود نزولات آسمانی و روان آبها در برخی کلان شهرها به ویژه تهران وضع حاد تری دارد .
قائم مقام وزیر نیرو منطقی ترین شیوه برای قرار نگرفتن در تنگنای آبی را مدیریت بهینه منابع موجود دانست و افزود : وزارت نیرو از دو راه درپی مدیریت بهینه منابع موجود است .
وی کاهش فشار را در ساعاتی که مصرف آب کمتر است یکی از این راهها دانست و گفت: اصلاح و تغییر برخی خطوط انتقال آب ، اتصال شبکه آبرسانی شرق به غرب تهران از دیگر اقدامات وزارت نیرو برای مدیریت شرایط کنونی است .
محمودی با بیان اینکه کم آبی و کم فشار بودن آب در مناطق ، دو مقوله جدای از یکدیگر است اظهار داشت : اگر منطقه ای به مدت طولانی کم فشار باشد به معنی آن است که با کم آبی مواجه شده است .
قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه برغم کاهش نزولات و کمبود منابع آبی با افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته مواجه هستیم بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد .
وی افزود : با وجود خنک شدن هوا مصرف آب همچنان بالاست و برای گذر از شرایط نامطلوب کنونی باید مصرف بهینه آب جدی گرفته شود .
محمودی گفت : اگر چه وزارت نیرو ‌تمهیداتی اندیشیده است اما برای پیشگیری از مشکلات ناشی از کم آبی صرفه جویی شهروندان لازم است .



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: