شهدای حادثه هنگ مرزی
تاريخ : 4 / 8 / 1392برچسب:, | 12:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده سراوان در تشریح آخرین جزئیات حادثه هنگ مرزی "بم‌پشت" سراوان گفت: خوشبختانه سه نفر از افراد این هنگ مرزی که گفته می‌شد به گروگان گرفته شده‌اند، پیدا شدند و بر این اساس تعداد افراد که در پی این حادثه 17 نفر اعلام شده بود به 14 نفر کاهش یافت.

هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده سراوان در تشریح آخرین جزئیات حادثه حمله به نیروهای هنگ مرزی این شهرستان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه سه نفر از افراد این حادثه که گفته می‌شد به گروگان گرفته شده‌اند، پیدا شدند.

وی افزود: بر این اساس تعداد افراد که در پی حادثه شب گذشته سراوان 17 نفر اعلام شده بود به 14 نفر کاهش یافت.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: 6 نفر نیز در پی این حادثه زخمی شده‌اند که خوشبختانه حال آنها خوب است.

میرمرادزهی تاکید کرد: طبق گفته فرماندار سراوان عاملان این حادثه وابسته به گروهک "جیش ‌العدل" است، ولی این خبر تاکنون به صورت رسمی تائید نشده است.

نماینده سراوان تاکید کرد: این حادثه همچنان در حال پیگیری است.
 
اضافه می‌شود، پیش از این هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده سراوان در تشریح حادثه حمله به نیروهای هنگ مرزی این شهرستان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه بر اثر حادثه شب گذشته تعداد 17 نفر از نیروهای هنگ مرزی "بم پشت" در سراوان به شهادت رسیدند و 7 نفر نیز زخمی شدند.

وی افزود: اطلاعات دقیقی که چه عواملی باعث این حادثه بوده در دست بررسی است و تاکنون علت حادثه مشخص نشده است.

میرمرادزهی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی‌ام با فرماندار سراوان عنوان شد که علت حادثه فعلا مشخص نشده است.

نماینده سراوان، زابلی و سیب و سوران در خصوص این که آیا عاملان این حادثه وابسته به گروه‌های تروریستی بودند یا خیر تصریح کرد: منتظر هستیم تا اخبار این حادثه به ما اعلام شود و فعلا چیزی مشخص نیست.

وی هم چنین در خصوص هویت 17 جانباخته این حادثه گفت: 17 نفر از نیروهای هنگ مرزی "بم پشت" سراوان بودند که از نیروهای وظیفه و افراد مختلف هستند.

اضافه می‌شود، محمدصالح جوکار در پی حادثه شب گذشته هنگ مرزی "بم پشت" سراوان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به این موضوع ورود پیدا کرده است.

وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع جلسه‌ای با مسئولان ذیربط در این رابطه برگزار خواهیم کرد تا علت و چرایی حادثه پیگیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این جلسه در اولین فرصت برگزار خواهد شود تا موضوع اطلاع رسانی شود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: