15 فیلم مرحله اول اکران‌ نوروز 91 مشخص شدند
تاريخ : 14 / 12 / 1390برچسب:, | 10:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

وی افزود: این فیلم‌ها دارای پروانه نمایش بوده و از میان این فیلم‌ها، سینماداران 5 فیلم نهایی را انتخاب خواهند کرد که به زودی این انتخاب نهایی اعلام و رسانه‌ای خواهد شد.

این در حالی است که یکی از روزنامه های تخصصی چندی پیش اعلام کرده بود که پنج فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی، «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی، «انتهای خیابان هشتم» به کارگردانی علیرضا امینی، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به کارگردانی روح الله حجازی و «قلاده های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی گزینه های اصلی برای اکران نوروزی خواهند بود که از این بین، نام فقط سه فیلم در فهرست 15 تایی اعلام شده توسط شورای صنفی نمایش دیده می‌شود.

سینماپرس: توجه به اکران فیلم‌های انیمیشن با انتخاب سه فیلم  داستان سامرا، سرزمین خواب، تهران 1500 و عطر ولایت، از اقدامات جالب توجه شورای صنفی نمایش به شمار می‌آید که در نهایت امید می‌رود یکی از این سه فیلم راه اکران فیلم‌های انیمیشن را در گروه‌های سنیمایی باز کند.
به نظر می‌رسد از بین سه فیلم با مضمون سیاسی (قلاده‌های طلا، زندگی خصوصی و محرمانه تهران) یک فیلم در بین پنج فیلم نهایی حضور داشته باشد.
فیلم دیگری که نمایش آن با توجه به مضمون‌اش در اکران نوروزی محتمل است، «فیتیله و ماه پیشونی» است که می‌تواند برای مخاطب کودک مناسب باشد و رونق اکران را موجب شود.
از بین سایر فیلم‌های داستانی نیز احتمال نمایش دو فیلم از بین فیلم‌های انتهای خیابان هشتم، گشت ارشاد و در انتظار معجزه بیشتر از سایر فیلم‌ها است.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: