حجت‌الاسلام آل هاشم در جمع خبرنگاران: ارتش وظیفه سنگینی در حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس دارد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را از وظایف ارتش برشمرد و گفت: کتاب‌های ارزشمندی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تهیه شده که در برخی از آن‌ها فرماندهان 8 سال جنگ تحمیلی به خاطره‌گویی از دفاع مقدس پرداخته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در حاشیه یازدهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های یادآوری فرهنگ دفاع مقدس برگزاری جلسات خاطره‌گویی پیشکسوتان این عرصه است.

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ها فرماندهان دور یکدیگر جمع می‌شوند و به خاطره‌گویی می‌پردازند، اما به غیر از این نشست‌ها برنامه‌هایی دیگری هم وجود دارد.

آل هاشم ادامه داد: به غیر از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بنیاد حفظ ارزش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران وظایف سنگینی در رابطه با اشاعه فرهنگ دفاع مقدس دارد که این امر را با همکاری یکدیگر شکل می‌دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کتاب‌های ارزشمندی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تهیه شده که در برخی از آن‌ها فرماندهان 8 سال جنگ تحمیلی به خاطره‌گویی از دفاع مقدس پرداخته‌اند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: