عکس/هفت خواهر زیبا ولی عجیب
تاريخ : 29 / 6 / 1392برچسب:, | 1:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

خواهران سوترلند با نام های سارا، ویکتوریا، ایزابلا، گریس، نااومی، مری و دورا هر کدام موهایی به بلندی ساق پاهایشان داشتند، که جمعا طول موهایشان به بیش از ۱۱ متر می رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا خواهران سوترلند با نام های سارا، ویکتوریا، ایزابلا، گریس، نااومی، مری و دورا هر کدام موهایی به بلندی ساق پاهایشان داشتند، که جمعا طول موهایشان به بیش از ۱۱ متر می رسید.

پدر آنها "ریورند فلتچر سوترلند” به منظور بیرون آوردن خانواده از فقر، آنها را وارد عرصه نمایش و تشویق به خوانندگی کرد. اما بعد از آنکه آنها به یک کمپانی سیرک پیوستند و در آنجا تحت عنوان "هفت خواهر زیبای بسیار عجیب در دنیا” خوانندگی می کردند، او دریافت که تماشاچی ها بیش از قدرت صدای آنها مجذوب موهای آبشاری آنها می شوند.

زندگی آنها توسط شخصی به نام براندون استیکنی نوشته شده است ، این مرد اظهار داشت که آنها یکی از "جذاب ترین” اجرا ها را در امریکا داشته اند و حق انحصاری آنها در تولید نوعی تونیک رشد مو به نام "معجزه” بیش از ۳ میلیون دلار فروش داشته است.

این خواهران همراه با تنها برادرشان چارلز در بین سال های ۱۸۵۱ تا ۱۸۶۵ در یک مزرعه روستایی در کامبریا، نیویورک به دنیا آمده اند.

زندگی نامه نویس آقای استیکنی نوشته است: اگرچه نمایش آنها شامل موسیقی کلیسایی، اشعار افسانه ای و ترانه بود ولی چیزی که بیش از هرچیز بیننده را جذب می کرد موهای آن دختران بود.

شایعه ای وجود داشت که مادرشان مری که در سال ۱۸۶۷ از دنیا رفته بود یک مرهم بسیار بدبو را روی موهایشان زده بود تا رشد خوبی پیدا کنند.

با همین ایده آقای سوترلند به فکر تولید و فروش یک تونیک مو با نام خانوادگی شان افتاد.گفته می شود یک مجله آکادامی داروسازی، محلول جادویی رشد مو خواهران سوترلند را آزمایش کرد و نتایج را در سال ۱۸۹۳ منتشر کرد.

این محلول از ۵۶ درصد آب فندق جادویی، ۴۴ درصد عرق نیشکرسرخ، کمی نمک، منیزی (magnesia) و اسیدهیدروکلریک ساخته شده بود.

طبق نوشته آقای استیکنی، خواهران سوترلند آنچنان به جایگاه سلبریتی آن زمان دست یافتند که همواره بر روی صفحه نخست روزنامه های مشهور کازموپولیشن، نیویورکر، نیویورک تایمز و تایم خودنمایی می کردند.

بر اساس گزارشهای منتشر شده بعد از ۵ سال از فوت پدرشان حدود سال ۱۸۸۸، این خواهران یک عمارت گرانقیمت در زادگاهشان کامبریا ساختند. آن عمارت دارای ۱۴ اتاق، آب لوله کشی گرم و سرد، تخت های وارداتی از اروپا، زمین هایی با چوب سخت اعلاء، چلچراغ و همچنین اتاق زیرشیروانی، آشپز و خدمه بود.

خانواده سوترلند همچنان با زیاده روی هرچه تمامتر زندگی کردند ، اگرچه میلون ها دلار از بابت محصول مراقبت مو به دست می آوردند ولی همه آنها با فقر از دنیا رفتند.

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: