آغاز ثبت نام آزمون زبان انگليسي EPT
تاريخ : 10 / 6 / 1392برچسب:, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ثبت نام آزمون زبان انگليسي EPTاز يكشنبه مورخ 10/6/92 آغاز و تا روز يكشنبه 92/6/17 ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل از گروه علمي باشگاه  خبرنگاران ؛دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر به روابط عمومي مركز آزمون گفت: ثبت نام بيست و پنجمين دوره آزمون زبان انگليسي EPT از روز يكشنبه مورخ 92/6/10 آغاز و تا روز يكشنبه 92/6/17 ادامه دارد.

اقبالي در ادامه اظهار داشت: متقاضيان مي توانند به وب سايت ept.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام آنلاين خود اقدام كنند.

مشاور رياست دانشگاه در ادامه در خصوص دريافت كارت ورود به جلسه اين آزمون گفت: ثبت نام شوندگان در روز چهارشنبه 92/6/20 با مراجعه به سايت مذكور، پرينت كارت خود را دريافت و در روز آزمون همراه خود داشته باشند.

اقبالي در مورد زمان برگزاري اين آزمون افزود: اين آزمون در روز جمعه 92/6/22 در دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات برگزار خواهد شد.

اقبالي تأكيد كرد: ثبت نام شوندگان يك ساعت قبل از آزمون يعني ساعت 7:30 صبح در محل برگزار حضور به هم رسانند.

اقبالي در پايان اشاره كرد: منابع آزمون EPT بر روي سايت مذكور قرار دارد و ثبت نام شوندگان مي توانند جهت مطالعه از منابع امتحاني مندرج در سايت استفاده نمايند.

اقبالي در پايان گفت: متقاضيان آزمون زبان EPT در صورت داشتن هرگونه سؤال درخصوص اين آزمون مي توانند به آدرس الكترونيكي porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به سؤالات آنها پاسخ گويند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: