آل هاشم: مساجد قابلیت تبدیل شدن به مركز مقابله فرهنگی با دشمنان را دارند
تاريخ : 30 / 5 / 1392برچسب:, | 1:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آل هاشم:
مساجد قابلیت تبدیل شدن به مركز مقابله فرهنگی با دشمنان را دارند
مشهد - رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي با اشاره به روز جهاني مساجد گفت: دشمنان قصد دارند با تهاجم فرهنگي كشور ما را از پا در آورند و مساجد ما مي تواند به مركز مقابله فرهنگی با دشمنان تبديل شوند.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علي آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح چهارشنبه در همايش دوسالانه ايمني و پيشگيري بازرسي نيروي زميني ارتش در مشهد اظهار كرد: امروز مساجد بايد زينت بخش مسلمانان جهان باشند.

وي افزود: دشمنان شبيخون فرهنگي را دنبال مي كنند وقصد دارند از طرق بدحجابي، بي بندو باري، ترويج فساد و مواد مخدر به كشورما ن ضربه بزنند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش بيان كرد: استكبار جهاني قصد داشت از طريق ايجاد اختلاف بين اقوام مختلف ايراني و ايجاد فضاي نا اميدي در كشور از حضور مردم در پاي صندوق هاي راي جلوگيري كنند.

وي با اشاره به روي كار آمدن دولت جديد ابراز كرد: دولت جديد به معيشت و اقتصاد مردم بايد توجه ويژه اي نشان دهد .و در مباحث فرهنگي نيز بایستی اقدامات لازم را نجام دهد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به روز جهاني مساجد بيان كرد: مسجد در دين اسلام از جايگاه ويژه اي برخوردار است و رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران نيز توجه ويژه اي به جايگاه مساجد در گسترش انديشه هاي اسلامي داشته اند.

وي يادآور شد: امام خميني(ره) در سخنراني هايشان 850 مرتبه در مورد مسجد و جايگاه آن در اسلام سخنراني كرده اند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش افزود: نقش مساجد در هشت سال دفاع مقدس نيز نقشي بي بديل بوده به گونه اي كه بيش از 90 درصد شهداي هشت سال دوران دفاع مقدس از مساجد به جبهه ها منتقل شده اند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش افزود: نقش مساجد در هشت سال دفاع مقدس نيز نقشي بي بديل بوده به گونه اي كه بيش از 90 درصد شهداي هشت سال دوران دفاع مقدس از مساجد به جبهه ها منتقل شده اند.

امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب معاون بازررسی ستاد کل نیروهای مسلح نیز گسترش فرهنگ ایمنی و نظارت در ارتش را ضرورت برشمرد و هدف  از برگزاری این همایش را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و تجدید پیمان به با آرمان های انقلاب و فرماندهی کل قوا و  دریافت تدابیر و رهنمودهای فرماندهی نزاجا برشمرد.

وی صداقت، بصیرت و عدالت‌خواهی و نظم و ترتیب را از ویژگی‌های یک بازرس ذکر کرد و افزود: یک بازرس وظیفه شناس باید دارای ویژگی‌های والای اخلاقی، قدرت تجزیه و تحلیل و توانایی‌هایی بالای جسمی و معنوی باشد.

گفتنی است، همایش ایمنی و پیشگیری نیروی زمینی ارتش با حضور 400 نفر از بازرسان این در مشهد در حال برگزاری است.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: