آیت الله آل هاشم: وفاداری به قانون از اصول اخلاق تبلیغات انتخاباتی است
تاريخ : 6 / 12 / 1390برچسب:, | 12:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تبریز - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت تبریز گفت: از اصول حاکم برتبلیغات انتخاباتی، قانون گرایی و وفادار بودن

کاندیداها به قانون است.

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد تقی آل هاشم در جمع دست اندرکاران و مجریان انتخابات شهرستان تبریز که در محل فرمانداری تبریز تشکیل یافته بود، با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح و همچنین ولایتمداری محض آنان، از اهم موضوعات و تکالیف ارزشمند در برگزاری انتخابات نهم است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، تاکید کرد: با انتخاب افراد سالم و اصلح، خون تازه ای در رگهای کشور تزریق می شود و تیری بر چشم دشمنان فرود  می آورد که آنها را بیشتر نا امید و مایوس می کند.

امام جمعه موقت تبریز افزود: مردم باید با احساس مسئولیت بیشتر، با گزینش افراد شایسته و خادم در ترکیب مناسب اعضای نمایندگان مجلس نهم  تلاش کنند.

وی با تاکید بر حفظ حریم شخصیت کاندیداها، اظهار داشت: رقابت سالم به جای خصومت، در زمان تبلیغات انتخابی، به کاهش مسایل حاشیه ای کمک می کند و زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند فراهم می کند.

آیت الله آل هاشم با اشاره به اینکه باید، بهترین گزینش در پای صندوقهای رای صورت بگیرد، اظهار داشت: در جامعه اسلامی، انتخابات باید نمادی از وحدت و اخلاق اسلامی باشد و کاندیداها و طرفداران آنها در این خصوص نقش مهمی دارند. 

امام جمعه موقت تبریز همچنین صداقت  در عمل و پرهیز ازدادن وعده های واهی از سوی کاندیداها را یادآور شد و از طرفداران و حامیان آنها خواست تا از تخریب رقبا و صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی خودداری کنند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: