دماي 24 استان فردا زير صفر است موج جديد بارش ها از شنبه
تاريخ : 3 / 12 / 1390برچسب:, | 9:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي گفت: موج جديد بارش برف و باران از شنبه آغاز مي‌شود.
 

مهندس عبدالرضا اميدوارشهري افزود: بر اساس نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي طي سه روز آينده در اغلب مناطق كشور جوي نسبتا آرام و پايدار حاكم خواهد بود. همچنين طي روز چهارشنبه در مناطقي از جنوب و جنوب شرق كشور وزش باد و گرد و خاك رخ خواهد داد.

وي افزود: در روز شنبه با ورود سامانه جديد بارشي به كشور براي مناطقي از غرب، جنوب غرب و دامنه‌هاي مركزي و جنوبي زاگرس ابرناكي، بارش باران و در مناطق سردسير بارش برف پيش‌بيني مي‌شود.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور به وضعيت هوا در تهران اشاره كرد و گفت: بر اين اساس در روز پنجشنبه آسمان تهران صاف تا كمي ابري در پاره‌اي نقاط با غبار صبحگاهي در بعدازظهر وزش باد پيش‌بيني مي‌شود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به صفر و هفت مي‌رسد. همچنين در روز جمعه آسمان پايتخت صاف در پاره‌اي نقاط با غبار صبحگاهي در اوايل شب ابري خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به دو و 9 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.

اميدوارشهري تصريح كرد: همچنان حداقل دماي هواي 24 استان كشور در روز پنجشنبه به زير صفر مي‌رود از سوي ديگر در اين مدت استان‌هاي خراسان شمالي و زنجان با حداقل دماي 12 درجه سانتيگراد زير صفر سردترين و هرمزگان با 13 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين استان‌هاي كشور هستند. (ايسنا)



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: