بيست و يکمين نشست پيشکسوتان جهاد و شهادت با حضور رئيس جمهور منتخب برگزار شد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1392/04/25

بیست ویکمین نشست پیشکسوتان جهاد وشهادت در مسجد ولیعصر (عج) با حضور فرماندهان دفاع مقدس و سخنرانی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب برگزار شد .

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر در این نشست که چهره هایی مانند محسن رضایی ، علی فدوی ، محسن رفیق دوست ، علی شمخانی ، حاجی زاده ، علی فضلی و حجج اسلام آل هاشم و علوی حضور داشتند حسین اعلایی در سخنانی پیش از حضور دکتر روحانی به بیان پیام های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
وی گفت: این انتخابات دو پیامد داخلی و خارجی داشت که در پیامد داخلی آن به اقرار همه کسانی که ناظر این انتخابات بودند، انتخابات برگزار شده از سالم ترین انتخابات دنیاست که همه مردم از برگزاری و نتیجه آن احساس رضایت کردند و با این انتخابات قدرت دستگاه دیپلماسی و ضریب امنیت کشور افزایش یافته است .
وی افزود : در بعد پیامد خارجی و منطقه ای، ‌همه کشورهای منطقه از این انتخابات استقبال کردند و پیام تبریک دادند همچنین آمادگی خود را برای تجدید نظر در روابط با ایران اعلام کردند بنابراین نتیجه این انتخابات کاهش میزان ایران هراسی در منطقه خواهد بود .
اعلایی گفت: رژیم صهیونیستی در خارجی و سازمان منافقین در داخل از بازندگان اصلی این انتخابات بودند و این انتخابات امکان اجماع علیه ایران را کاهش داده است .
علی شمخانی از فرماندهان دفاع مقدس نیز در این نشست گفت : این جلسه ، جلسه اعتدال است نه راست و نه چپ و البته گفتمان رئیس جمهور منتخب هم اعتدال بود که رای مردم را به خود جذب کرد .
وی افزود: اگر بتوانیم این انتخابات را که تحول و الگو سازی با منشاء‌داخلی داشت به صورت الگوی موفق از داخل ارائه کنیم می توانیم از فرصت به دست آمده به نحو احسن استفاده کنیم .
در هنگام قرار گرفتن دکتر روحانی در جایگاه برای ایراد سخنرانی، سردار قربانی از فرماندهان دفاع مقدس خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت : ما پیشکسوتان عهد می بندیم که بدون چشم داشت و با صداقت از شما حمایت کنیم .



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: