اینبار هم سایت های همسریابی دختری را بی آبرو کرد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان غربی از دستگیری عامل تهدید و اخاذی اینترنتی از دختر جوان خبر داد و گفت: متهم با سوءاستفاده از اعتماد شاکیه عکس های وی را دریافت و قصد انتشار انها را در اینترنت داشت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کوره بلاغی افزود : پیرو شکایت فردی مبنی بر اخاذی اینترنتی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.  
وی در تشریح این خبر گفت: چندی پیش دختری جوان به این یگان مراجعه و مدعی شد با شخصی در یکی از سایت های همسریابی آشنا شدم و طی یک قرار ملاقات فرد مورد نظر با جلب اعتماد من عکس های خصوصیم را از طریق بلوتوث به گوشی همراهش منتقل کرد و پس از مدتی با تهدید به اینکه عکس هایم را در اینترنت منتشر خواهد کرد اقدام به درخواست های نامشروع و دریافت وجه نقد از من کرده است.  
رییس پلیس فتا آذربایجان غربی افزود: در ادامه کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهم شده و نهایتاً وی را دستگیر کردند، متهم پس از رویت ادله موجود و اظهارات شاکیه به جرم خود اعتراف کرد.  
وی یادآور شد: یکی از جدی‌ترین خطراتی که کاربران اینترنت را تهدید می‌کند اعتماد به افراد ناشناس در این فضاست، اما علی‌رغم حجم وسیع اطلاع‌رسانی و هشدارهایی که از طرف پلیس فتا به کاربران داده می‌شود باز هم افرادی این هشدارها را نادیده گرفته و در دام افراد سودجو گرفتار می‌شوند.  
این مقام انتظامی هشدار داد که افراد سعی کنند عکس و فیلم‌های خصوصی خود را روی حافظه موبایل و غیره نگهداری نکنند و اگر تلفن همراه آنها عیب فنی پیدا کرد حتما رم آن را جدا کرده و به تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد برای تعمیر مراجعه کنند و به هیچ عنوان این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار ندهید.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: