رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت‌‌۵ در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود

امیر اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که این رزمایش در کدام منطقه برگزار می‌شود، اظهار داشت: اجازه دهید نقطه و منطقه آن را فعلاً اعلام نکنیم ولی طبیعتاً در یکی از مناطقی است که تابه‌حال در آنجا رزمایشی انجام نداده‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا این رزمایش به تصویب ستادکل نیروهای مسلح رسیده است، افزود: بله، برگزاری این رزمایش به تصویب رسیده و ان‌شاءالله برگزار خواهد شد. البته در حال حاضر نیز بسیاری از تمرین‌های ما در قالب رزمایش انجام می‌شود چرا که پدافند اصلاً استراحت و خاموشی ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه پهپاد حازم‌‌3 چه‌زمانی رونمایی می‌شود، گفت: ما پهپادهای این‌چنینی را در رژه 29 فروردین رونمایی کردیم و حازم‌ها نیز سلسله مراتب خودشان را دارند و ان‌شاءالله حازم‌‌3 را در رزمایش مدافعان آسمان ولایت‌‌5 در نیمه دوم امسال مشاهده خواهید کرد.

امیر اسماعیلی در خصوص نوع سوم این پهپاد تصریح کرد: پهپاد حازم‌‌3 ویژگی‌های برتری نسبت به حازم‌های یک و 2 از جمله شناسایی و درگیری هوایی خواهد داشت.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد سخنان یکی از معاونان وزارت خارجه مبنی بر جایگزینی یک سامانه دیگر به‌جای سامانه اس300 توسط روسیه، تأکید کرد: معاون وزارت خارجه سخنان غیراصولی بیان کرده و در رده‌ای نیست که بخواهد درباره این مسائل صحبت کند و ما این قضیه را تکذیب می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در پایان اظهار داشت: ما اگر نیاز به سامانه دفاعی داشته باشیم سعی و تلاشمان بر تولید سامانه است اما اگر نیازی باشد که با دیگر کشورهای دوست و برادر همکاری تکنولوژی داشته باشیم، در این خصوص فرمانده معظم کل قوا و ستادکل نیروهای مسلح باید تصمیم‌گیری کنند.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: