آل هاشم در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه دوم دریایی: حماسه سیاسی ملت ایران با خلق حماسه اقتصادی تکمی

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: پس از خلق حماسه سیاسی، مسئولین و مردم می‌توانند با خلق حماسه‌ای دیگر در عرصه اقتصادی، حماسه‌آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی را تکمیل کنند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم"، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی ولایت (جاسک) با اشاره به خلق حماسه با شکوه و تاریخی ملت سرافراز ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات وسیع خود سعی در کم رنگ جلوه دادن حضور مردم داشتند اما خوشبختانه ملت استکبار ستیز ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخاباتی آرام، تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص حماسه سیاسی را محقق کردند و ما این پیروزی را هم به ملت و هم به رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گوییم.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با اشاره به حادثه 6 تیر 1360، سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران، خاطر نشان کرد: این تفضل الهی بود که ایشان علی‌رغم این توطئه، برای انقلاب حفظ شوند و سکان‌دار شایسته هدایت کشتی انقلاب اسلامی در اقیانوس متلاطم استکبار جهانی باشند. بعد از ارتحال امام (ره)، نیز رهبری جامعه اسلامی را بر عهده بگیرند و با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب، هنوز انقلاب اسلامی ایران با همان صلابت برقرار است.

وی در پایان با بیان این­که درمیان کارکنان ارتش، معنویت و اخلاق به معنای واقعی کلمه رعایت می‌شود، اظهار داشت: امسال بیش از هفت هزار نفر از دانشجویان، کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در مراسم معنوی اعتکاف حضور داشتند.

گفتنی است رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه حضور خود در منطقه دوم نیروی دریایی ولایت - جاسک، ضمن بازدید از اماکن فرهنگی و طرح‌های عمرانی در حال احداث این منطقه، از نزدیک در جریان روند پیشرفت فعالیت‌های انجام شده قرار گرفت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: