حضور پرنشاط مردم در پای صندوق­های رأی بیانگر پیوند مستحکم ملت با نظام بود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش گفت: حضور پرنشاط مردم در پای صندوق­های رأی بیش از هر چیزی بیانگر پیوند مستحکم ملت با نظام اسلامی بود و این حضور تمام ترفندها را با شکست مواجه کرد.

خبرگزاری فارس: حضور پرنشاط مردم در پای صندوق­های رأی بیانگر پیوند مستحکم ملت با نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به خلق حماسه با شکوه و تاریخی ملت سرافراز  ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور پر نشاط مردم در پای صندوق­های رأی بیش از هر چیزی بیانگر پیوند مستحکم ملت با نظام اسلامی بود و این حضور تمام توطئه­های کسانی را که قصد داشتند با ترفندهای گوناگون سیاسی، اقتصادی و امنیتی اعتماد مردم از نظام اسلامی را سلب کنند با شکست مواجه کرد.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب، رئیس ‌جمهور همه‌ ملت است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه باید به رئیس ‌جمهور و همکاران وی برای دست یافتن به آرمان­های بزرگی که دولت، متعهد و مسئول تحقق آن است کمک کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی (ره) و 72 تن از یارانش خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از همان نخستین لحظات پیروزی انقلاب شکوهمند مردمی در ایران با ترور شخصیت­های اثرگذار، به­دنبال اهداف خاصی بودند که البته هرگز به آن دست نیافتند.

آل هاشم در پایان سخنان خود به تشریح اندیشه­های بلند و تفکر انقلابی دکتر بهشتی (ره) پرداخت و یاد و خاطره 72 تن از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) به ‌ویژه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی را گرامی داشت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: