افزایش یارانه در مرحله دوم قانون هدفمندی
تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 3:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، 'سید شمس الدین حسینی ' روز یكشنبه در حاشیه همایش گام دوم هدفمندی یارانه ها در جمع خبرنگاران گفت: تمامی اقدامات برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی آماده است و رییس جمهوری در حال گفت وگو و سنجش ابعاد مختلف اجرای قانون است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح كرد : پیش از هر گونه اصلاح قیمت ها متناسب با آن پرداخت ها به مردم نیز صورت می گیرد؛ یارانه به حسابها واریز می شود و برداشت آن موكول به اعلام اجرای قانون خواهد بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: قانون هدفمندی یارانه ها بر این موضوع كه هزینه ها باید برای مردم جبران شود تاكید می كند.

حسینی در عین حال گفت: اجرای گام دوم هدفمندی در دو فاز است ؛ نخست آنكه برای خانوارها در خصوص واریز یارانه در حساب آنها این اطمینان خاطر به وجود آید واحتمال دارد پرداخت ها پیش از پایان سال صورت گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اصلاح قیمت بطور حتم با فاصله صورت خواهد گرفت و در واقع زمانی كه فاز اول اعلام شد، پول به حساب بانكی واریز شده است.

وی در باره موضوع خود انصرافی برخی خانوارها از دریافت یارانه نقدی گفت: تا آنجا كه من مطلع هستم سازمان هدفمندی یك ماه پیش اطلاعات خود را ارسال كرده است و رییس جمهوری نیز حدود سه هفته پیش جلسه ای را با حضور استاندارها و فرمانداران برگزار كرده است.

حسینی ادامه داد : شناسایی خانوارها در حال تكمیل شدن است اما حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه داوطلبانه بوده و اجباری نیست.

وی افزود: بر اساس اطلاعات هدفمندی هم اكنون خانوارهایی هستند كه بدون دغدغه خاطر می توانند از دریافت یارانه نقدی چشم پوشی كنند ؛ تعداد و جزییات اطلاعات آنها در سازمان هدفمندی یارانه ها است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: