خطيب جمعه تبريز: خلق حماسه سياسي ملت نشانگر علاقمندي مردم به نظام

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تبریز/ واحد مرکزی خبر/ سیاسی

امام جمعه موقت تبریز خلق حماسه سیاسی ملت ایران را نشانگر علاقمندی مردم به نظام و بصیرت آنان دانست.
آیت الله آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: ملت قهرمان ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و امید دشمنان اسلام را نا امید کردند .
وی افزود: در حالی که استکبار جهانی تصور می کرد مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد؛ اما هوشیاری و بصیرت مردم نشان داد انقلاب اسلامی همچنان پرفروغ است.
وی با قدردانی از مردم ایران در خلق حماسه سیاسی که با تدبیر رهبرمعظم انقلاب انجام شد،گفت: برگزاری انتخابات پرشکوه در کشور نقطه عطف دیگر در افتخارات انقلاب اسلامی است که موجب حیرت جهانیان شده است.
امام جمعه موقت تبریز همچنین سالروز سوء قصد به حضرت آیت الله خامنه ای در6 تیر سال 1360 را یادآور شد و گفت : خداوند متعال با حفظ این نعمت بزرگ به مردم ایران لطف بزرگی کرد چرا که بعد از امام راحل ، معظم له با درایت و هوشمندی تمام مشکلات موجود را حل و کشور را در تمام صحنه ها به خوبی هدایت کرده است.
امام جمعه موقت تبریز همچنین در ادامه خطبه های نماز جمعه تبریز به ولادت باسعادت حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و با تبریک آن به شیعیان گفت: نامگذاری این روز به عنوان روزسربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار ارزنده است چون این جان برکفان با اخلاص برای دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی شب و روز نمی شناسند و تاپای جان برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: