پاداش ده ها میلیونی دولت به مدیران منطقه آزاد کیش
تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 7:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کارت هدیه

 

خبرگزاری تسنیم: مقرر شده به منظور قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره و دست اندرکاران تهیه صورت های مالی و عملکرد سال مالی ۱۳۹۰ سازمان منطقه آزاد کیش، به این افراد پاداش پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز دوشنبه خود نوشت:

*پاداش ده ها میلیونی دولت به مدیران منطقه آزاد کیش

بر اساس مصوبه وزیران عضو شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی که طی هفته های اخیر به تأیید رییس جمهور هم رسیده، مقرر شده به منظور قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره و دست اندرکاران تهیه صورت های مالی و عملکرد سال مالی 1390 سازمان منطقه آزاد کیش، به این افراد تا سقف 250 میلیون تومان پاداش پرداخت شود.

*با دستور دولت معادن هم مقصد گردشگری شد

بر اساس دستور یک مسئول ارشد اجرایی به وزیر صنعت و معدن و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مقرر شده وزارت صنعت ضمن انجام مطالعه کاربردی به منظور استفاده بهینه از فضاهای معدنی ایجاد شده برای مقاصد گردشگری توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نسبت به اجرایی کردن این موضوع برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: