با صدور بیانیه‌ای ارتش خلق حماسه سیاسی را به مردم و رئیس‌جمهور برگزیده تبریک گفت

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: ارتش خلق حماسه سیاسی را به مردم و رئیس‌جمهور برگزیده تبریک گفت

ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه اي با تجليل از حضور حماسي مردم  و خلق حماسه سياسي،انتخاب حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني را به عنوان رئيس جمهور منتخب ملت تبريك گفت.

 متن اين بيانيه بدين شرح است:

 سرانجام شور وشوق و هيجان ملت سربلند و انقلابي ايران اسلامي به ثمر نشست و حماسه سياسي مورد نظر رهبر معظم انقلاب تحقق يافت و امت هميشه در صحنه، بار ديگر چشم جهانيان را به ايران و ايراني خيره ساخت.

 دشمن،درنهايت ناباوري انگشت تحير به دندان گزيد و همانند گذشته ناگزير در برابر عظمت و اقتدار ملت بزرگ  و سرافزاز ايران كه با حضور در پاي صندوق هاي راي، معنا و مفهوم مردم سالاري ديني را به همگان نشان داد، سر تعظيم و تكريم فرود آورد.

با تبريك اين حماسه عظيم به حضور مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي عزيز و ملت قهرمان ايران و رئيس جمهور منتخب  جناب حجت الاسلام و المسلمين آقاي دكتر حسن روحاني  از درگاه حضرت باريتعالي توفيقات روز افزون ايشان را  در خدمت به مردم  و پاسداري از ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس و نگاهباني از ميراث معمار كبير انقلاب يعني  نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه خواستاريم .

 اميدواريم اين  اعتماد مردمي به عنوان يك پشتوانه عظيم براي ايشان، زمينه ساز ترقي و پيشرفت و آباداني كشور عزيزمان، ايران اسلامي باشد



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: