سرنوشت کشور وابسته به حضور و انتخاب مردم/ رأی ملت یک امانت و حق‌الناس است
تاريخ : 24 / 3 / 1392برچسب:, | 9:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمودند: سرنوشت کشور و سعادت ملت، وابسته به حضور و انتخاب مردم بوده و این رأی ملت یک امانت و حق‌الناس در دست مسئولان برگزاری انتخابات است.

خبرگزاری فارس: سرنوشت کشور وابسته به حضور و انتخاب مردم/ رأی ملت یک امانت و حق‌الناس است

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه حضرت امام خمینی(ره)، آرای‌شان را به صندوق انداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک اعیاد شعبانیه، حضور مؤثر، بهنگام، همگانی و پرشور ملت در انتخابات را دارای اهمیت فراوان دانستند و تأکید کردند: مردم عزیز ایران با شوق و انگیزه وارد صحنه انتخابات شوند و بدانند سرنوشت کشور و سعادت ملت، وابسته به حضور و انتخاب آن‌هاست.

رهبر انقلاب اسلامی، تأثیر اساسی حضور مردم در سرنوشت کشور را دلیل تبلیغات منفی و متراکم مخالفین و دشمنان ملت خواندند و افزودند: دشمنان تلاش زیادی کردند که با ایجاد یأس و بدبینی، مردم پای صندوق‌های رأی نیایند و برای تحقق این هدف، پا را از کارشکنی‌های رسانه‌ای نیز فراتر نهادند و در این دوره، سیاستمداران و شخصیت‌های غربی وابسته به جبهه دشمن، بطور علنی علیه حضور مردم فعالیت می‌کنند.

ایشان با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی که گفته‌اند ما انتخابات ایران را قبول نداریم، خاطرنشان فرمودند: نظر دشمنان، هیچ‌گاه اهمیتی برای مردم ایران نداشته و ملت همیشه خودش تشخیص داده که به چه چیزی نیاز دارد و مصلحت کشور در چیست و بر همان اساس نیز انتخاب کرده و خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با توصیه به عموم مردم برای حضور اول وقت در پای صندوق‌های رأی، در خصوص انتخابات ریاست جمهوری افزودند: هیچ‌کس حتی نزدیکان، از رأی بنده اطلاع ندارند و مردم وظیفه دارند در خصوص انتخابِ خود، تحقیق کنند.

رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز خاطرنشان کردند: بنده در این انتخابات به 31 نفر رأی دادم که برخی از آن‌ها را از نزدیک می‌شناختم و برخی افراد دیگر را بر اساس اعتماد به یکی از فهرست‌ها انتخاب کردم.

معظم‌له همچنین با اظهار امیدواری در خصوص اینکه نتیجه انتخابات در جهت خیر کشور و مردم و موجب سعادت و رفاه مادی و معنوی ملت باشد، خطاب به برگزارکنندگان انتخابات تأکید کردند: رأی مردم یک امانت و حق‌الناس است که در دست مسئولان صندوق‌ها و شمارش‌کنندگان آرا قرار دارد و باید در این زمینه دقت زیادی به خرج داده شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: