فرار مرد قاتل با پابند الکترونیکی از آمریکا به ایران
تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 4:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

در ابتدای جلسه محاکمه امروز که به ریاست قاضی محمدی کشکولی و در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد قاضی کاکلی نماینده دادستان تهران با تشریح کیفرخواست گفت: کاظم 52 ساله متهم است در تاریخ 7 فروردین سال  86 در لاس وگاس آمریکا همسرش به نام الهام را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.  وی همچنین متهم به شروع به قتل و صدمه بدنی نسبت به یک ایرانی دیگر به نام رامین می باشد که با توجه به محتویات پرونده برای وی درخواست مجازات قانونی دارم.

سپس پدر الهام به توان اولیای دم در جایگاه حاضر شده و با درخواست قصاص برای قاتل دخترش اظهار داشت: متهم در صفحه 4 رای صادر شده از سوی شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران مدعی شده وقتی وارد خانه شدم همسرم را با مردی که قبلاٌ ندیده بودم مشاهده کرده و آنها با چاقو به طرفم حمله ور شدند من هم در دفاع از خود با اسلحه به طرفشان شلیک کردم. این در حالی است که در گزارش پلیس آمریکا آمده که این جنایت به خاطر بدهی 30 هزار دلاری رخ داده است. متهم در بازجویی های قبلی اقرار کرده که همسرش را در آمریکا طلاق داده و این موضوع را به ثبت رسانده است پس نمی تواند ادعا کند که با دیدن دخترم و مرد غریبه در خانه دست به این جنایت زده است. زمانی که متهم بازداشت می شود به پلیس آمریکا اعلام می کند که در این ماجرا چاقو خورده است اما این موضوع از سوی معاینات پزشکی رد شده و صحت ندارد. همچنین براساس پرونده بالینی متهم در آمریکا این جراحات یک روز بعد از قتل رخ داده است. اگر او بیگناه می باشد چرا با پابند الکترونیکی و قبل از برگزاری جلسه محاکمه از آمریکا به ایران گریخت.

وی ادامه داد: سال 85 متهم و دخترم به ایران آمدند و کاظم بدون اطلاع با برداشتن مدارک الهام به آمریکا بازگشت، زمانی که دخترم می خواست به آمریکا برگردد متوجه شد شوهرش علیه او شکایتی در مجتمع قضائی ارشاد مطرح کرده و او را ممنوع الخروج کرده است. کاظم در این شکایت مدعی شده بود دخترم با مردان غریبه ارتباط دارد. در ادامه نیز به ایران بازگشت و با اعلام رضایت نسبت به دخترم این پرونده مختومه شد. زمانی که الهام به آمریکا رفت پلیس این کشور او را به مدت 7 ماه زندانی  کرد زیرا شوهرش ادعا کرده که الهام به این کشور خیانت کرده است. روز حادثه نیز کاظم با دخترم تماس گرفته و از او خواسته بود که برای گرفتن بدهی خود به خانه اش برود. الهام نیز همراه رامین به خانه متهم رفتند که هدف گلوله های او قرار گرفتند.

قاضی کشکولی با تفهیم اتهام به کاظم از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم با قبول اتهاماتش گفت: اتهام قتل و مجروح کردن رامین را قبول دارم اما بیگناه هستم، تمام صحبت های پدر مقتول را رد می کنم زیرا استناد وی حرف های رامین می باشد.  الهام از ابتدا قصد کلاهبرداری از من را داشت ، ما سال 81 در نوشهر ازدواج کردیم این درحالی بود که او سال 78 با مرد دیگری ازدواج کرده و از او جدا نشده بود. الهام این موضوع را از من مخفی کرده بود و قصد داشت بعد از گرفتن اقامت از من جدا شده و با همسر دومش در این کشور زندگی کند. دو سال بعد از زندگی در آمریکا متوجه این موضع شدم و از سال 84 او را به ایران کشاندم تا طلاقش را بدهم اما همسرم راضی به این کار نشد به همین خاطر مجبور شدم در دستگاه قضائی ایران از او شکایت کنم. به دلیل اینکه او همزمان دو شوهر داشت ممنوع الخروجش کردم. زمانی که به آمریکا رفتم این موضع را به اداره مهاجرت این کشور نیز گفتم که باعث دستگیری الهام شد.  او 7 ماه در زندان بود و یک بار در این مدت با هم ملاقات داشتیم.

وی ادامه داد: قرار بود من او را  از زندان آزاد کنم و الهام برای طلاق همراه من به تهران بیاید اما وقتی آزاد شد دوباره به کارهای قبلی خود روی آورد. روز حادثه وقتی به  خانه رفتم الهام و رامین در اتاق من بودند ،با دیدن این صحنه عصبانی شده و از آنها خواستم خانه را ترک کنند اما آنها با چاقو به طرفم حمله ور شدند تا از من 300 هزار دلار اخاذی کنند، من از یک سال قبل اسلحه ای را خریده و در اتاقم نگهداری می کردم، اسلحه را برداشته و با آن به طرف الهام و رامین شلیک کردم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: