جریان انحرافی با انتشار "سی دی قرمز" دست به خودکشی سیاسی ميزند
تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 10:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با مقابله کمیسیون متبوعش با تحرکات جریان انحرافی قبل از انتخابات اظهار داشت: این موضوع مطمئنا درکمیسیون امنیت بررسی شده و قطعا نظارت در زمینه بیشتر خواهد شد.

شفاف: برخی شنیده ها حاکی است عوامل رسانه ای منسوب به جریان انحرافی در برخی جلسات خود از تلاش برای تاثیر گذاری بر روند انتخابات با انتشار گسترده سی دی تخریبی علیه مسئوولان سخن گفته اند.

برخی شنیده ها از تولید این سی دی در ساختمان خیابان قائم مقام جریان انحرافی حکایت دارد. ساختمان قائم مقام از ماهها قبل برای فعالیت های انتخاباتی لیدر جریان انحرافی تجهیز شده بود و افرادی چون "ب. ش" در آن تردد می کنند.جریان انحرافی می کوشد با انتشار این سی دی علاوه بر تخریب کاندیداها، از اعتماد مردم به مسئولان هم بکاهد.

در همین راستا، با منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت وگو کردیم:

منصور حقیقت پور در گفت و گو با شفاف با اشاره به تحرکات اخیر جریان انحرافی و احتمال پخش سی دی قرمز، اظهار داشت: این اقدام جریان انحرافی بازی در زمین دشمن محسوب می شود.

نماینده مردم اردبیل، نیرو و نمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی بخواهد با تولید سی دی در انتخابات ایجاد خلل کند، کاملا رویه انحرافی است، ادامه داد: هنوز زمان زیادی از انتشار و پخش سی دی در مجلس و فضاخت های آن نگذشته است، این گونه اقدامات آبرویی برای جریان انحرافی باقی نگذاشته است.


وی افزود: جریان انحرافی با این اقدامات به خودکشی سیاسی می رسد.

این نماینده مجلس نهم بیان کرد: دستگاه های ذیربط موظف به کنترل و بررسی این مسئله بوده و باید نظارت خود را بر روی تحرکات این جریان بیشتر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با مقابله کمیسیون متبوعش با تحرکات جریان انحرافی قبل از انتخابات اظهار داشت: این موضوع مطمئنا درکمیسیون امنیت بررسی شده و قطعا این کمیسیون نظارت خود را در این زمینه بیشتر خواهد کرد



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: