بیانیه ارتش به مناسبت روز پاسدار و جانباز
تاريخ : 20 / 3 / 1392برچسب:, | 3:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سوم و چهارم شعبان‌المعظم، روز پاسدار و روز جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نامگذاری سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد مسعود سیدالشهدا (سلام الله علیه) و پرچمدار دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) به نام روز پاسدار و روز جانباز، نمادی از معنویت، عدالت، عزت و قدرت غیور مردانی است که از نخستین ساعات پیروزی انقلاب، صادقانه وارد سلک پاسداری شدند و همدوش با ارتشیان و سایر نیروهای مسلح و مردم در راه آرمان­های الهی و انقلابی پیر و مرادشان سر و جان گذاشتند و مقتدرانه از دوران ارزشمند دفاع مقدس عبور کردند.

جان برکفانی که امروز نیز فکر، عقیده و ایمانشان وحشت را همنشین دل مستکبران ساخته و حضور مداوم و فعالشان در عرصه­های گوناگون سخت و نرم، کشور را از گزند نامحرمان و فتنه انگیزان مصون نگاه داشته است. بی­شک وحدت و همدلی میان ارتش و سپاه در راه صیانت و حفظ دستاوردها و آرمان‌­های انقلاب که اتاقک­های فکری نظام سلطه را ناامید ساخته، ستودنی و تحسین برانگیز است. جانبازان عزیز نیز با شجاعت و ایثار بی­مثالشان در دوران دفاع مقدس، همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و الگوی­های ماندگار جامعه­اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک ایام خجسته ماه شعبان به­ویژه روزهای پرشکوه میلاد باسعادت سه نگین درخشان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، به بزرگ جانباز انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پاسداران غیور، جانبازان و ملت سرافراز ایران اسلامی؛ از خداوند متعال توفیق پیمودن راه شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی را در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئلت نموده و اعلام می‌دارد در سال حماسه سیاسی و در آستانه خلق حماسه عملی در انتخابات ریاست جمهوری، همدوش با سایر نیروهای مسلح و در کنار ملت غیور میهن اسلامی­مان با حضور خود، قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان تفهیم خواهیم کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: