آل‌هاشم: مقام معظم رهبري به هيچ قيمتي حاضر نيستند خدشه‌اي به انتخابات وارد شود

عقاب نیوز:

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به هشدارها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري درباره انتخابات پيش رو گفت: معظم‌له به هيچ قيمتي حاضر نيستند سرسوزني خدشه‌اي به انتخابات وارد شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين آل‌هاشم در گردهمايي روحانيون مقيم مركز سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ستاد نيروي زميني ارتش، اظهار كرد: انتخابات پيش رو به دليل به وقوع پيوستن موج بيداري اسلامي در منطقه و اين‌كه اولين انتخابات بعد از حوادث سال 88 است، بسيار حساس و جدي محسوب مي‌شود.

وي همچنين با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي در سال 57 خاطرنشان كرد: الگو قرارگرفتن قيام تاريخ‌ساز مردم ميهن اسلامي در بهمن 57 موجب هراس و وحشت ايادي استكبار و تنهايي رژيم غاصب صهيونيستي در منطقه شده است به گونه‌اي كه آنان امروز از روي درماندگي به ترور، تهديد و تحريم روي آورده‌اند.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش افزود: متاسفانه برخي در داخل نيز خواسته يا ناخواسته با بزرگ‌نمايي برخي مسائل، در راستاي اهداف دشمنان قدم برمي‌دارند كه البته مردم هوشيار و بصير ما با انتخاب نمايندگان ولايتمدار و انقلابي از ورود اين‌گونه جريانات به داخل اركان اصلي نظام بويژه مجلس شوراي اسلامي جلوگيري خواهند كرد و بار ديگر قدرت و عظمت ايران اسلامي را با حضور حداكثري در انتخابات به رخ جهانيان خواهند كشيد.

آل‌هاشم در ادامه، به ويژگي و جايگاه مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: مردم ما مجلسي مي‌خواهند كه مستقل، مصمم و همسو با تدابير مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي انقلابي امام راحل( ره) باشد زيرا مجلس اهرم اساسي در اسلاميت نظام و ركن اساسي قوام ولايت فقيه است.

وي مجلس شوراي اسلامي را مرجعي مهم در پاسداري از اصول و مباني گفتمان امام(ره) و رهبري دانست و اظهار كرد: تقوا، برخورداري از روحيه استكبارستيزي و ايستادگي در برابر مطامع استكبار، حساسيت به بيت‌المال و التزام عملي به مقام ولايت، از شاخصه‌هايي است كه مردم ايران اسلامي حتماً در انتخاب نمايندگان اصلح مدنظر قرارخواهند داد اما بايد توجه كرد كه دشمنان با تمام امكانات و عوامل خود سعي دارند انتخابات را كمرنگ جلوه دهند.

آل‌هاشم در ادامه با اشاره به مشكلات اقتصادي غرب و نارضايتي‌هاي بوجود آمده در آمريكا گفت: مردم آمريكا با حمل پلاكاردهايي كه سياست‌هاي جنگ‌طلبانه سردمداران كاخ سفيد را محكوم مي‌كرد به خيابان آمدند و امروز آمريكا با ميلياردها دلار بدهي خارجي در آستانه فروپاشي است.

نماينده ولي‌فقيه در ارتش در پايان اظهار كرد: تهديد ايران از سوي آمريكا و اسرائيل، در واقع تلاش براي فرافكني مشكلات دروني خودشان است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: