تاريخ : 18 / 3 / 1392برچسب:, | 5:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن بازدید از پایگاه هوانیروز آبیک قزوین، چند پروژه عمرانی را نیز افتتاح کرد.

به گزارش مشرق  به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده هوانیروز و فرمانده مهندسی نزاجا از پایگاه هوانیروز آبیک بازدید و چندین پروژه عمرانی را نیز به بهره برداری رساند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد ماههای رجب و شعبان خاطر نشان کرد: ماههای رجب، شعبان و رمضان ماه بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند است.
 
وی اظهار داشت: به منظور خروج پادگان ها از محیط شهری که از مهمترین برنامه های نیروهای مسلح است نقل مکان کارکنان هواپیمایی نیروی زمینی و اقع در قلعه مرغی تهران و خانواده هایشان به پادگان آبیک قزوین با ایثار و فداکاری همراه بوده و به همین جهت از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
امیر پوردستان افزود: بحمدالله شاهد آن هستیم که هوانیروز به این مرحله از رشد و ارتقا رسیده است که امروزه با دستان مهندسین توانمند خود کلیه  امور تعمیرات انواع بالگردها را انجام می دهد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همه ما باید با حضور پرشکوه خود در صحنه انتخابات مشت محکمی بر زیاده خواهی های دشمن بزنیم  و بار دیگر و مثل همیشه دشمنان را  با حضور گسترده خود شکست دهیم.
 
در پایان این برنامه چند واحد ساختمانی  و آشیانه تعمیراتی بالگرد 214 و 20 واحد از منازل سازمانی بازسازی شده این پایگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: