قالیباف: BBC هم برای تخریب من تلاش می‌کند/جهادگرم نه تکنوکرات
تاريخ : 17 / 3 / 1392برچسب:, | 10:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

وی با انتقاد شدید از کسانی که قالیباف را تکنوکرات می‌دانند عنوان کرد: بگذارید هر حرفی که می‌خواهند بزنند زیرا در قرآن اینگونه نوشته شده و ما استنباط می‌کنیم که خدا به حرف‌های خوب هم پاداش نمی‌دهد چرا که تنها به عمل خوب پاداش می‌دهد.

وی با دفاع از مدیریت خود در شهر تهران گفت: در گذشته همواره 30 درصد از هزینه‌های شهر تهران را دولت متقبل می‌شد که در دوره 8 ساله من تنها به 5 درصد رسید و کار کردن در تهران با این بودجه تنها با تفکر جهادی میسر است نه تفکرات تکنوکراتی.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در 8 سال گذشته در شهرداری هیچ کاری را آغاز نکردم مگر از جنوب تهران که نمونه آن خط 3 مترو بود آنجا که پیش از من کار را از نیاوران آغاز کرده بودند و من آن را به نعمت‌آباد منتقل کردم.

قالیباف در همین زمینه افزود: بی‌بی‌سی هم به کمک برخی افراد می‌آید و با تقطیع حرف‌های من تبلیغ تکنوکرات بودن قالیباف را می‌کند و این کار همان کسانی است که در شعار فقط دم از انقلاب می‌زنند.

وی بیان‌کننده این سخنان را متحجرین دانست و گفت: اگر بخواهم وقتم را برای این‌ها بگذارم کارها پیش نمی‌رود پس جواب آن‌ها را نمی‌دهم.

شهردار تهران با بیان اینکه، مرکز کشور را با فرهنگ جهادی اداره کردم افزود: امروز هم معتقدم تنها راه ساختن ایران بزرگ روی‌‌آوری به فرهنگ جهادی است.

قالیباف مدیریت کنونی کشور را خسته و بسته و بی‌ربط دانست و خاطرنشان کرد: وقتی یک پل باعظمت که برخی فکر می‌کردند در عرض 15 سال ساخته نمی‌شود تنها در 22 ماه ساختیم این به معنای فرهنگ جهادی است نه تکنوکراتی.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه، برخی فقط فریاد انقلابی بودن می‌زنند و در عمل هیچ از خود ندارند یادآور شد: باید زندگی این افراد را دید و آنگاه فهمید که فقط داد می‌زنند و در عمل چیزی در چنته ندارند.

وی در ادامه در جمع مردم شهر یاسوج در مصلای امام خمینی این شهر اظهار کرد: چندین استان محروم در کشور داریم که یکی از آن‌ها کهگیلویه و بویراحمد است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در همین زمینه افزود: در تهران هم که افتخار خدمت به مردم را در هشت سال گذشته داشته‌ام همواره بر اولویت مناطق محروم در خدمت‌رسانی تأکید ویژه دارم.

شهردار تهران افزود: در مناطق محروم محتاج نگاه ویژه و خاص فارغ از بودجه‌های عادی هستیم و باید این مناطق که کهگیلویه و بویراحمد یکی از آن‌هاست را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

قالیباف با بیان این‌که وضعیت اقتصادی، معیشتی، کشاورزی و اشتغال در مناطق محروم آن‌گونه که شایسته مردم است، نیست، تصریح کرد: باید به مردم این مناطق علاوه بر یارانه عادی یارانه تولید داده شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از لزوم استفاده سرمایه‌های ملی برای توسعه استان‌های محروم سخن به میان آورد و عنوان کرد: تا هنگامی که زیرساخت‌های پیشرفت در استان‌های محروم آماده نباشد نمی‌توان به توسعه آنها امیدوار بود.

وی به کارهایی که در شهرداری تهران برای توانمندسازی اقشار محروم انجام شده اشاره کرد و گفت: اکنون می‌بینیم که یک زن سرپرست خانوار با چهار و یا پنج فرزند می‌تواند در تهران بزرگ زندگی کند.

قالیباف افزود: برای این‌که بتوانیم در کشور تحول ایجاد کنیم نیازمند خلق حماسه سیاسی هستیم و من امروز به شما مردم قول می‌دهم که اگر شما حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را با حضور پرشکوه خود آفریدید و خروجی آن قالیباف بود حماسه اقتصادی را من رقم خواهم زد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و شهردار کنونی تهران به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج قول داد که اگر توسط همین مردم افتخار خدمتگزاری پیدا کند هیچ‌گاه در تهران نخواهد ماند و همیشه در دسترس آنها خواهد بود.

محمدباقر قالیباف در جمع هواداران خود در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ در این مکان مقدس در برابر مردم این استان متعهد می‌شوم که نخستین تصمیم مدیریتی‌ام در دولت آینده در مورد استان کهگیلویه و بویراحمد و رفع محرومیت‌های آن خواهد بود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه خدمات زیادی در کهگیلویه و بویراحمد به نسبت قبل از انقلاب صورت گرفته است، بیان کرد: باید اذعان کرد این وضعیت امروز این استان به هیچ عنوان قابل دفاع و قابل قبول نیست.

وی تأکید کرد: این استان دارای منابع عظیم نفت، گاز، آب، جنگل و دارای موقعیت‌های کم‌نظیری در کشاورزی و گردشگری است که این محرومیت‌ها به هیچ عنوان زیبنده مردم صادق و باوفای این دیار نیست.

قالیباف خطاب به مردم این استان قول داد: کهگیلویه و بویراحمد را ظرف مدت دو سال به کمک همین منابع و موقعیت‌های آن متحول می‌کنم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اگر رئیس جمهور شوم نخستین اقدام و تصمیمم در مورد استان کهگیلویه و بویراحمد و نقاط محروم خواهد بود، تصریح کرد:‌ برای عملی کردن این قول و وعده هیچ منتی بر مردم ندارم و این را وظیفه خودم می‌دانم زیرا مردم به رسالت خود عمل کردند و امروز نوبت ما مسئولان است.

قالیباف ادامه داد: مردان مردی که در روزهای جنگ و جهاد سنگرهای دفاع مقدس را خالی نگذاشتند و امروز باید برای این مردم کار کنیم و آن‌ها را از این مشکلات برهانیم.

قالیباف در بخش پایانی صحبت‌هایش مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی را نمادی از غیرت و شجاعت مردم لر زبان کهگیلویه و بویراحمد خواند و اضافه کرد: امید است راه بزرگ این عالم ربانی از سوی فرزند صالح ایشان و همه مردم به خوبی ادامه پیدا کند.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: