کارمند جوان ارتش 220 میلیون تومان پول را به صاحبش بازگرداند +عکس

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کارمند 21 ساله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیف حاوی 220 میلیون تومان چک در وجه حامل را به صاحبش بازگرداند.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، سعید طغرایی کارمند جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح روز یکشنبه در حوالی بیمارستان 501 ارتش یک کیف اداری پیدا کرده و پس از بررسی محتویات آن متوجه یک چک به مبلغ 220 میلیون تومان که در وجه حامل صادر شده بود، می شود.

وی با استفاده از اطلاعات موجود در کیف، شماره تلفن صاحب چک را پیدا و نسبت به تماس با وی اقدام می کند و در نهایت کیف و محتویات دیگر آن که شامل مدارک شناسایی، دو کارت سوخت، 4 عابر بانک به همراه رمزهای آنها و چک مذکور بوده به وی تحویل می دهد.

این کارمند ارتشی درباره انگیزه خود از این اقدام خداپسندانه به خبرنگار مشرق گفت: من فقط به وظیفه شرعی و انسانی خودم عمل کردم و به نظرم هر کس دیگری هم جای من بود همین کار را انجام می داد.


وی اضافه کرد: بعد از پیداکردن کیف و بررسی آن یک لحظه خودم را به جای صاحب آن گذاشتم و پس از آن بود که بدون کمترین درنگ تلاش برای یافتن ایشان را آغاز کردم. خدارا شاکرم که توانستم این کیف را به صاحب آن برگردانم و از این آزمون سربلند بیرون بیایم و این لطف خدا را مدیون دعای مادرم می دانم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: