آغاز ‌پیش‌فروش تابستانی بلیت‌ اتوبوس
تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:, | 1:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: از این هفته نیروهای سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری مستقر هستند، و مسافران می‌توانند هر گونه پیشنهاد، شکایت و انتقاد خود را به دفاتر سازمان راهداری در این پایانه‌‌ها ارائه دهند.
آفتاب: رئیس سازمان راهداری با بیان اینکه به تمامی ادارات کل حمل و نقل و شرکت‌های مسافری ابلاغ شده تا نسبت به پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس برای ایام تابستان اقدام کنند، از آغاز طرح سفر‌های تابستانی از همین هفته خبر داد.

شهریار افندی‌زاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بکارگیری امکانات طرح سفر‌های تابستانی از هم‌اکنون در جاده‌های کشور، اظهار داشت: به دلیل تعطیل بودن مدارس و تعطیلات پیش رو، بکارگیری امکانات طرح‌های تابستانی از هم‌اکنون متناسب با تقاضا به تمامی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها ابلاغ شده است تا با توجه به نیاز محورها، این امکانات وارد شبکه‌های جاده‌ای کشور شود.

وی تصریح کرد: در واقع کمی زودتر طرح تابستانی را آغاز کردیم تا بهترین خدمات به مسافران در تعطیلات پیش‌ رو ارائه شود البته این خدمات متناسب با تقاضا و زمان خواهد بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: از این هفته نیروهای سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری مستقر هستند، و مسافران می‌توانند هر گونه پیشنهاد، شکایت و انتقاد خود را به دفاتر سازمان راهداری در این پایانه‌‌ها ارائه دهند.

افندی‌زاده اضافه کرد: همچنین به شرکت‌های حمل و نقلی و ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها ابلاغ شده است که از هم‌اکنون نسبت به پیش‌فروش‌ بلیت‌های اتوبوس اقدام کنند یعنی امکانات برای مسافران تابستان از هم اکنون برای مسافران البته متناسب با نیاز، فراهم شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده‌باش راهدارخانه‌ها در تمامی محور‌های مواصلاتی از 10 خرداد به دلیل تعطیلات پیش‌ رو خبر داد و گفت: طی این ایام اغلب جاده‌ها بخصوص محور‌های منتهی به شمال کشور بسیار پرتردد هستند به همین دلیل سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای از روز دهم خردادماه آماده‌باش را به تمام راهدارخانه‌های کشور اعلام کرده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: در تعطیلات پیش‌رو اکیپ‌های راهداری و بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای آماده هستند تا سفرهای ایمن و مناسبی برای مسافران فراهم شود.

* نحوه تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس

افندی‌زاده تصریح کرد‌: پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir و www.payane.ir برای پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در خدمت مسافران حمل و نقل عمومی جاده‌ای هستند که کمک به سزایی به مسافران در تهیه بلیت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 1100 دفتر در پایانه‌ها و مراکز شهری، به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، اضافه کرد: از مردم می‌خواهیم با برنامه‌ریزی سفر، بلیت خود را از محل پیش‌فروش اینترنتی و حضوری تهیه کنند تا شرکت‌های تعاونی بتوانند به اندازه کافی در ایام تابستان ناوگان در اختیار مردم قرار دهند.

* توزیع فرم‌نظر سنجی بین مسافران ‌اتوبوس‌


معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امسال هم فرم‌های نظرسنجی بین مسافران در اتوبوس‌های مسیرهای مختلف توزیع می‌شود؛ قطعاً نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان سازمان راهداری برای رفع مشکلات خواهد بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: شرکت‌های حمل و نقل مسافری و کانون‌ها و انجمن‌های حمل و نقلی تلاش می‌کنند در تابستان امسال نیز نسبت به ارائه خدمات مطلوب و توسعه ناوگان خود به بهترین وجه عمل کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: